ערב הוקרה לנכי צה"ל תושבי אור יהודה

מופע מיוחד והרמת כוסית נכי צה"ל תושבי העיר השתתפו בערב מרגש עבורם שכלל מופע של אמן החושים, אסף סולומון, והרמת כוסית לשנה החדשה במשכן למוזיקה ולמחול

בשבוע שעבר התקיים במשכן למוסיקה ומחול באור יהודה ערב הוקרה מרגש לנכי צה"ל תושבי העיר, בשיתוף פעולה בין מחלקת משאבי קהילה באגף שח"ק וארגון נכי צה"ל. הערב נפתח בקבלת פנים חגיגית בפואיה, שם נהנו המשתתפים מכיבוד עשיר וממפגש חברתי.

במסגרת האירוע נשאו דברים ד"ר אסתי אשל, מנהלת אגף שח"ק, ומוטי גיטלין, אחראי מחלקת נכי צה"ל, שפתח בדברי ברכה והודה לראש העיר, ליאת שוחט, ולצוות אגף שח"ק על היחס החם לנכי צה"ל. גיטלין איחל למשתתפים בריאות ושנה טובה, ובתקווה שלא יצטרפו עוד נכים לאור יהודה. ד"ר אסתי אשל, מנהלת אגף שח"ק, הודתה לגיטלין וללבנת רמון, מנהלת מחלקת משאבי קהילה, על תרומתם להצלחת הערב. אשל ציינה: "אתם נפצעתם למען המדינה, ואנו מוקירים אתכם על כך. כולנו תקווה שהחטופים יחזרו אלינו במהרה".

בהמשך האירוע, ניהנו המשתתפים מהמופע המרכזי של אמן החושים, אסף סולומון, שחתם את הערב במופע מהפנט, בו שיתף את נכי צה"ל בחוויות ייחודיות ובלתי נשכחות.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "אירועים מסוג זה הם עדות לרוח הקהילתית החזקה שלנו באור יהודה. אנו גאים לעמוד לצד נכי צה"ל ולתמוך בהם, ומקווים להמשיך לחזק את הקשר עם הקהילה ולהעניק להם את כל ההערכה שהם ראויים לה."

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן