ערב הוקרה למתנדבי החירום והביטחון של אגף הביטחון ביבנה

ערב הוקרה מרגש לכ-150 מתנדבי החירום והביטחון של אגף הביטחון והחירום העירוני, בהשתתפות יחידות המתנדבים השונות, נערך ביום שלישי השבוע בקונסרבטוריון העירוני.

ערב הוקרה מרגש לכ-150 מתנדבי החירום והביטחון של אגף הביטחון והחירום העירוני, בהשתתפות יחידות המתנדבים השונות, נערך ביום שלישי השבוע בקונסרבטוריון העירוני.

באירוע השתתפו מתנדבים מיחידת החילוץ וההצלה בפיקודו של אל”מ (מיל.) שמואל פז, יחידת משמר העיר בפיקודו של תא”ל (מיל.) יוסי סמבירא, יחידת הכוננות העירונית בפיקודו של רס”ן (מיל.) גיא אנג’ל, יחידת הכוננות הרפואית בפיקודו של מאיר לוי ויחידת איחוד הצלה בפיקודו של אשר מלכה.

בתחילת הערב עמד מ”מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג על חשיבות תרומתם של המתנדבים, הן בעיתות חירום והן בשגרה.

אל”מ (מיל.) שמואל פז הדגיש את הצורך במוכנות מבצעית בכל עת, ותא”ל (מיל.) יוסי סמבירא הודה למתנדבים על תחושת הביטחון שהם מעניקים לתושבי העיר. רס”ן (מיל.) גיא אנג’ל ציין כי ערך ההתנדבות שמבטיחה את מוכנות העיר להתמודד במצבי מלחמה עד להגעת כוחות הצבא.

ראש העיר, רועי גבאי, אמר כי שנה חלפה מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר 2023, ואנו עדיין במלחמה שאיננו יודעים את מועד סיומה. “אנו נזכרים בגבורה של חללינו, וביניהם שמונה מבני ובנות יבנה. כבר עם נפילתן של שתי הרקטות הראשונות בעיר, ידענו שאנו מתמודדים עם אירוע מלחמתי רחב היקף, והמתנדבים הם שהיו המפתח להתמודדות עם האתגר. בתוך יממה אחת, למעלה מאלף מתושבי ותושבות יבנה נענו לקריאה להתנדב. תרומתם אפשרה לנו להמשיך לספק שירותים חיוניים לתושבי העיר, להשיב את מערכות החינוך, הבריאות והרווחה לתפקוד מלא, ולשמור על שגרת חיים תקינה ככל הניתן. אחת התמונות שנחרתה בזכרוני היא של חייל מילואים תושב העיר, מאבטח את גני הילדים כשהוא אוחז בידו של ילד בדרכו לגן, כשבידו השנייה כלי נשק. זהו סמל למחויבות ולעמידה האיתנה שלנו כקהילה”.

הערב נחתם בהוקרה מיוחדת לאנשי אגף הביטחון בראשותו של ציון דויד, מנהל האגף, ולצוותי הקבט”ים: שיראל, אלכס, ישראל, גמליאל ולרכזת המתנדבים כנרת. ראש העיר רועי גבאי וסגנו חיים מסינג איחלו שנה טובה ושקטה לכל המתנדבים, והביעו תקווה להשבת החטופים ולסיום המלחמה על ידי צה”ל וכוחות הביטחון.

לאחר הטקס הקצר, נשא ד”ר צבי ברק הרצאה מקצועית ומשעשעת.

 

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן