ערב הוקרה חגיגי למתנדבי גבעת שמואל

יוסי ברודני: “החוזק של גבעת שמואל טמון באנשים שלה, ואתם, המתנדבים, מהווים את הלב הפועם של העיר הזו”

עיריית גבעת שמואל קיימה ערב הוקרה חגיגי למאות מתנדבות ומתנדבים מקרב תושבי העיר, שפועלים במסירות למען הקהילה לאורך השנה כולה. האירוע התקיים באווירה יוונית-ישראלית עם הופעה מיוחדת של הזמרת הישראלית אנדלה ניר, ובו זכו המתנדבים להערכה רבה על פועלם הייחודי בתחומים מגוונים.

ראש העיר, יוסי ברודני, פתח את הערב בדברי ברכה והוקרה ואמר: “החוזק של גבעת שמואל טמון באנשים שלה, ואתם, המתנדבים, מהווים את הלב הפועם של העיר הזו. ההתנדבות שלכם, במיוחד בתקופות מאתגרות כמו אלו שאנו חווים מאז 7 באוקטובר, היא מקור השראה לכולנו והיא שמעניקה לנו כמדינה, כעיר וכחברה את החוסן”.

גבעת שמואל ידועה כעיר של קהילה חמה ותומכת, עם שיעורי התנדבות מהגבוהים בארץ. מאז אירועי 7 באוקטובר, העיר הפכה למוקד למיזמים התנדבותיים רבים. מתנדבים רבים הצטרפו למשמרי השכונה, לכיתת הכוננות וליחידת סע”ר, במקביל נפתחו חמ”לים לאיסוף ולחלוקת ציוד למפונים ולחיילים, לקליטת מפונים, וכן הוקם חמ”ל להכנת כריכים לחיילים. תושבים פתחו את בתיהם ובישלו ארוחות לחיילים, ואף ביקרו חיילים פצועים בתל השומר וחילקו להם מארזי פינוק. עובדי העירייה ומתנדבים אימצו את קהילת קיבוץ רעים עם משלוחי מנות, וארגון “העוגן” ממשיך ללוות משפחות מגויסים. גם עסקים מהעיר נרתמו ותרמו ליוזמות המקומיות הרבות שפועלות מאז פרוץ המלחמה. כל אלה מצטרפים לכ-600 מתנדבים שפועלים בשגרה בפרויקטים כמו ‘אמא לאמא’, ‘אוזן קשבת’, ו’בוטיק הגבעה’.

ורד פרץ, מנהלת מחלקת ההתנדבות בעיריית גבעת שמואל, נשאה דברים בסיום הערב והודתה למתנדבים: “ההתנדבות שלכם היא העוגן של הקהילה שלנו. בזכותכם, תושבי גבעת שמואל זוכים לתמיכה וחיבוק חם, גם ברגעים הקשים ביותר”.

במהלך האירוע חולקו למתנדבים שי כהוקרה על תרומתם המיוחדת לקהילה. האירוע נחתם בהרמת כוסית ותפילה משותפת לשלום חיילי צה”ל ותושבי ישראל.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן