ערב הוקרה במרכז יום לאזרחים ותיקים “ההגנה” ברמלה

מרכז יום לאזרחים ותיקים “ההגנה” ברמלה חגג אמש ערב הוקרה מרגש לצוות הוותיק והמסור >>

מרכז יום לאזרחים ותיקים “ההגנה” ברמלה חגג ערב הוקרה מרגש לצוות הוותיק והמסור. האירוע נערך בהשתתפות המבקרים ובני משפחותיהם, שנהנו משירים, ריקודים וכיבוד עשיר. במהלך הערב הרימו המשתתפים כוסית לקראת השנה החדשה, תוך איחולי ימים טובים, אחדות, השבת החטופים, ושלום לחיילי צה”ל.

באירוע כיבדו בנוכחותם ראש העיר, מיכאל וידל סגנו, אברהם דז’ורייב, מנהל אגף הרווחה והשירותים הקהילתיים, אייל קהלני, מנהלת מחלקת אזרחים ותיקים מריאלה צרפתי, מנהלת מרכז יום ההגנה, אסנת משה קהלני והנהלת עמותת “מטב”, המפעילה את מרכזי היום בעיר. במהלך הערב הם בירכו את הנוכחים והעניקו תעודות הוקרה לצוות המרכז, כהערכה על מסירותם הרבה לאורך השנים.

עיריית רמלה פועלת רבות לשיפור איכות החיים של אזרחיה הוותיקים, מתוך הכרה בחשיבותה של אוכלוסייה זו ובתרומתה הרבה לעיר ולחברה כולה. ראש העיר, מיכאל וידל, בירך את האזרחים הוותיקים והביע את הערכתו הגדולה לגורמים העוסקים בתחום: “אזרחי רמלה הוותיקים הם עמוד השדרה של העיר. אנו גאים לפעול למענם ולשפר את חייהם בכל דרך אפשרית. תודה ענקית לכל מי שפועל יום-יום במסירות למען אוכלוסייה זו. נמשיך לפעול יחד כדי להבטיח שתקבלו את כל התמיכה והשירותים שאתם ראויים להם.”

רמלה ממשיכה לדאוג לשירותים מיטביים עבור תושביה הוותיקים, ומאחלת להם בריאות טובה ואריכות ימים.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן