עצרת מרכזית לציון השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל בגן יבנה

"נייחל לשובם הביתה בהקדם של כל החטופים ונאחל החלמה מהירה ובריאות לפצועים.", אמר דרור אהרן, ראש המועצה

המועצה המקומית גן יבנה קיימה עצרת מרכזית לציון השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל ברחת מתנ"ס גן יבנה. בעצרת נכחו משפחות של חללים מגן יבנה שנפלו ב-7.10, משפחות של נרצחי פעולות הטרור מאותו יום ארור, משפחות חטופים ותושבים רבים שגיעו לחלוק את הצער והכאב הגדולים.

הערב נפתח בציון דבר האסון שנפל על עם ישראל בתאריך ה-7.10.2023, בתפילה לזכרם של הנרצחים ולהשבתם של 101 החטופים שעדיין נמצאים בשבי בעזה. לאחר מכן רב היישוב, הרב דוד הכהן שליט"א נשא תפילת אל מלא רחמים ויהודה לוי נשא תפילת קדיש. בהמשך סופר סיפורם הכואב של משפחת קוץ זכרונם לברכה ומיד לאחריו הקהל עמד בדקת דומייה לזכר נופלי וחללי ה-7.10 ומלחמת חרבות ברזל. בהמשך הטקס, עידן גברה, אחיו של בן היישוב שנהרג בקרבות ה-7.10 עומר גברה ז"ל שר את השיר 'בלעדיך' וריגש את כל הנוכחים בקולו.

באחד מהרגעים המרגשים נישאה תפילה לשלום החטופים מפיו של יניב יעקב שאחיו ואחיינו יאיר (יאיא) יעקב, יגיל ואור נחטפו לעזה. אור ויגיל חזרו, אך יאיר נרצח וגופתו עדיין מוחזקת בשבי החמאס. הטקס הסתיים בשירת התקוה.

ראש המועצה, דרור אהרון: "בבוקר השבעה באוקטובר, התעוררנו כולנו לקולות הסירנה הכל כך מוכרים לנו. אך אט אט, ככל שחלפו השעות, החלו להתגלות מימדי הזוועה. לא עוד ירי רקטי אלא אירוע בטחוני מורכב שכלל טבח המוני בישראלים וישראליות מכל יישובי העוטף ומעשי זוועה שלא נוכל לעכל לעולם.  רבים מאיתנו איבדו במהלך אותו יום בני משפחה, קרובים, חברים ומכרים. נשים, גברים וילדים חפים מפשע, שקמו בשבת בבוקר בביתם, שיצאו לחגוג במסיבה, שרכבו על אופניים, שהתפללו, המחבלים רצחו את כולם, באכזריות וללא הבחנה. קשה להאמין שכבר עברה שנה מאז אותה שבת שחורה, שנה שלמה שבה 101 חטופים עדיין נמצאים בשבי חמאס בעזה, שנה שבה הספקנו לאבד לוחמים ולוחמות, ממיטב בנינו ובנותינו במלחמה על הבית. אני מלא תקווה שנצליח, יום אחד להתאושש מן האסון שפקד אותנו, שנחווה רגעים של אחדות השורות, עוצמה וסולידריות אחד כלפי השני. נייחל לשובם הביתה בהקדם של כל החטופים ונאחל החלמה מהירה ובריאות לפצועים."

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן