עצרת זיכרון עירונית בגבעת שמואל לזכר נרצחי ה-7 באוקטובר וחללי מלחמת חרבות ברזל

זוכרים, מספרים ושרים בגבעת שמואל

ביום שני, ה-7 באוקטובר 2024, בשעה 19:30, תקיים עיריית גבעת שמואל עצרת זיכרון לזכר נרצחי ה-7 באוקטובר וחללי מלחמת חרבות ברזל. העצרת תערך בשדרת הגיבורים בגבעת שמואל, במעמד ראש העיר יוסי ברודני ובהשתתפות בני משפחות שכולות, שיספרו את סיפורי הנרצחים והנופלים. את הטקס ילוו בשירה הזמרת רוני דלומי ומשה דץ, שגם ינחה את הערב, לצד שירה של להקות מקומיות בהן “שרים בגבעה”, “שובבי הגבעה” ולהקת המחול “קונקשן”.

עוד יקחו חלק בטקס הזיכרון: סרן במילואים אבי רט, ששירת במחנה שורה; גיא יצחקי, שאחייניתו עדן ירושלמי ז”ל נחטפה ונרצחה בשבי החמאס, ישתף את סיפור המשפחה; רס”ם במילואים יוגב לבנון יספר את סיפור גבורתה של פלוגה א’ גדוד 46 חטיבה 401; אורית מרק אטינגר תשתף את סיפורה הכואב לאחר שאיבדה את בן דודה, אלחנן קלמנזון, ואחיה פדיה מרק, שנפל באסון הנמר; מוטי בוקאצ’ין, מתנדב ודובר זק”א, ישתף את יומנו האישי מיום ה-7 באוקטובר.

הכניסה לאירוע ללא תשלום, אך מותנית בהרשמה מוקדמת בשל מגבלת מקומות. לחצו כאן להרשמה.

מוקדם יותר באותו יום, תקיים העירייה מפגש לעובדי העירייה בו תיערך הרצאתו של ארז צרפתי, אביה של רון צרפתי ז”ל, שנרצחה במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. בהרצאתו, ארז משתף את סיפור חייה הייחודי של בתו, מדבר על הערכים החברתיים שהנחו אותה ועל האור שהפיצה במהלך חייה וכן על המסע האישי שלו כאב שכול.

ראש העיר יוסי ברודני: “גבעת שמואל זוכרת ומתייחדת עם זכרם של נרצחי הטבח ב-7 באוקטובר וחללי מלחמת חרבות ברזל. לציון שנה לטבח הנורא שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה, נקיים טקס עירוני לזכר החללים והנופלים שאינם עוד עימנו, בהשתתפות בני משפחות, אנשי מילואים וכוחות הביטחון ותושבים. ביום זה אנו מצווים לזכור ולהמשיך את דרכם של החללים ברוח האחדות ואהבת העם והארץ.״

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גבעת שמואל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן