“עצמאים ברשת”: נפתח קורס אוריינות דיגיטלית לוותיקים ביהוד-מונוסון

אמנון סעד, ראש העיר: “יהוד-מונוסון מובילה שורה של יוזמות לרווחת הוותיקים, בהן קורסים להגברת תחושת ההתמצאות ברשת הדיגיטלית”

סדרת הרצאות נפתחה  לוותיקים בתחום האוריינות הדיגיטלית והתמצאות במרחב המקוון, המועברת על ידי עמותת “מחשבה טובה”, הפועלת בשיתוף פעולה עם העירייה. את סדרת ההרצאות פתחה המרצה נתנאלה מילמן-אדלר, עם קורס בנושא השימוש בסמארטפון ובאפליקציות מובנות (אינטרנט, גלישה באמצעות WiFi ועוד).

עמותת מחשבה טובה הוקמה בשנת 2003 על-ידי אנשי חינוך והייטק במטרה לצמצם את הפער החברתי בישראל על ידי חיבור לטכנולוגיה והעצמה אישית. העמותה פעולת עם בני הגיל השלישי, על מנת להעניק כלים להתמודדות עם אתגרים הקיימים עם הפעלה ושימוש של האמצעים הטכנולוגיים השונים.

ראש עיריית יהוד-מונוסון, אמנון סעד, בירך על שיתוף הפעולה עם העמותה ועל פתיחת סדרת ההרצאות: “האזרחים הוותיקים ביהוד-מונוסון עומדים בראש סדר העדיפות העירוני. העירייה פועלת ליצירת שוויון טכנולוגי בקרב האוכלוסיות השונות בעיר, ומעודדת את האזרחים הוותיקים לעשות שימוש באמצעים טכנולוגיים המגבירים את תחושת העצמאות ואת החיבור לקהילה”.

מיכל קדש, מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה, סיכמה את המפגש: “יוזמה מבורכת של העירייה בשיתוף פעולה עם עמותת ‘מחשבה טובה’ מעניקה לאזרחים הוותיקים התמצאות במרחב המקוון ומעשירה את חיי החברה והקהילתיות בקרב קבוצות החברה השונות”.

יוסי חזן, סגן ראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים, בירך: ״יריית הפתיחה של סדרת ההרצאות לאזרחים ותיקים מעודדת את כולנו לפעול למען אוכלוסיית הוותיקים בעיר ולקרב אותם אל מרכז העשייה החברתית״.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יהוד-מונסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן