עצמאיות בשטח: עידן חדש לנשות העסקים בלוד

הקהילה מקיימת מפגשי נטוורקינג קבועים. זוהי הזדמנות עבור נשות לוד לצמיחה עסקית ואישית

לאחרונה צומחת בלוד קהילה ייחודית ומעוררת השראה – “עסקיות לוד-עצמאיות בשטח”.

קבוצה זו מאגדת בעלות עסקים מקומיות ממגוון תחומים, המייצגות את הפסיפס האנושי העשיר של העיר, מאמנות אישיות ומנחות סדנאות, דרך מטפלות הוליסטיות וקונדיטוריות מוכשרות, ועד צלמות מקצועיות ומעצבות גרפיות, בעלות עסקים בתחומי היופי והאסתטיקה, מומחיות לשיווק דיגיטלי, יועצות ארגוניות, ואפילו מפתחות אפליקציות – כולן חברות בקהילה תוססת זו.

הקהילה מקיימת מפגשי נטוורקינג קבועים, בהם החברות גם לומדות וגם מחליפות רעיונות, משתפות אתגרים והצלחות, ויוצרות שיתופי פעולה פוריים. בנוסף, מתקיימות הרצאות מקצועיות וסמינרים להעשרה וצמיחה אישית ועסקית.

“הכוח של הקהילה הזו הוא בתמיכה ההדדית, “סיפרה אחת המשתתפות, “כאן, כל אחת מרגישה שיש לה מרחב לצמוח, להתייעץ ולקבל עידוד ברגעים מאתגרים”. עבור רבות מהחברות, הקבוצה מהווה רשת ביטחון עסקית וחברתית כאחד. “זה לא רק על העסקים”, מוסיפה חברה אחרת, “יצרנו כאן משפחה שנייה, מקור לתמיכה ועידוד”.

הפרויקט הוא פרי שיתוף פעולה של תחום נשים – אלוירה קוליחמן – סגנית ראש העיר וממונה על תחום נשים, אפרת אברהם – מנהלת אגף שירות לתושב ויועצת ראש העיר למעמד האישה, והאגף לשילוב חברתי – חברת המועצה מיכל חן סופיר הממונה על תחום הרווחה, אורלי דהן – מנהלת האגף לשילוב חברתי, רון גלבוע – מנהל המחלקה למשאבי קהילה וקליטה, שולי יחיאל – רכזת תחום נשים עירונית, נטע חוטה – מנהלת תכנית “עוצמה” , לירון רוזנטל – רכזת תעסוקה והדס וייס – מלווה משפחות.

שולי יחיאל ונטע חוטה מהאגף לשילוב חברתי, מסרו כי:

פרויקט “עסקיות לוד” לא רק מקדם את העסקים הפרטיים של חברותיו, אלא גם תורם לפיתוח הכלכלי והחברתי של העיר כולה. הוא מהווה מודל לשיתוף פעולה קהילתי ומקור גאווה עירונית. עם הצלחתה הגוברת של הקהילה, נראה כי “עסקיות לוד-עצמאיות בשטח” מסמנת את תחילתו של עידן חדש עבור נשות העסקים בלוד, ומהווה השראה לערים נוספות ברחבי הארץ.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן