עצומה: תושבי מתחם גינדי בפנייה מיוחדת לכללית

בקשה דחופה לקופח כללית להקמת מרכז בריאות הילד ומשפחה גינדי שרונה לב תל אביב

תושבי מתחם גינדי TLV פתחו עצומה ברשת בשם בקשה דחופה לקופח כללית להקמת מרכז בריאות הילד ומשפחה גינדי שרונה לב תל אביב והפנו אותה אל מנהלת מחוז תל אביב קופ"ח הכללית ולשכת פניות הציבור קופ"ח כללית עם העתרים לאלי כהן – מנכל כללית, נעמה רון – מנהלת בריאות הציבור עיריית תל אביב וראש העיר רון חולדאי.

להלן העצומה [לא נגענו]:

שלום רב,

אנו, תושבי מתחם גינדי TLV, שכונות שרונה, גני שרונה ושכונת לב העיר, פונים אליכם בבקשה דחופה לפתיחת מרכז בריאות לילד ורפואת משפחה של הכללית בשכונותינו.

מדובר באוכלוסייה המונה למעלה מ- 5200 תושבים, ביניהן משפחות רבות עם ילדים הנמנים בין לקוחותיה של הכללית, שנאלצים כעת לנסוע מרחקים משמעותיים למרפאות בדיזינגוף, רמת אביב ג', ואיכילוב לקבלת שירותים בסיסיים כמו בדיקות מעבדה וטיפולים רפואיים.

המרחק הרב מקשה במיוחד על הורים לתינוקות ולילדים קטנים ועל קשישים, אשר זקוקים לשירותים נגישים קרוב לבית.

הנסיעה המרוחקת בשעות עמוסות עלולה להימשך זמן רב ולפגוע ברצף הטיפולי ובבריאותם של תושבים רבים.

חשוב לציין כי בעקבות המצב, מספר רב של תושבים כבר נאלצו לעבור לקופות חולים אחרות שמספקות שירותי רפואה בשכונה. אנו, כתושבים ולקוחות נאמנים של הכללית, מרגישים שמגיע לנו לקבל מענה רפואי בשכונה הצומחת שלנו. המרכזים הרפואיים במיקומים הנוכחיים פשוט אינם מספקים מענה לצרכים המקומיים של האוכלוסייה המתפתחת בקצב מהיר.

אנו מבקשים לבחון את הצעתנו בחיוב ובדחיפות. אנו בטוחים שמענה הולם לשכונות שלנו יועיל לא רק לתושבים, אלא גם לחיזוק מעמדה של כללית כקופה שמובילה את השירות הרפואי בעיר המקדמת מתן פתרונות יעילים ונגישים ללקוחותיה.

נשמח לשיתוף פעולה ולדיון בנושא בהקדם האפשרי.

בברכת שנה טובה ובריאות איתנה,

נציגי תושבי שכונות שרונה, גני שרונה גינדי חשמונאים TLV והרחובות הסמוכים

צילום: ארכיון [ליאור עוז]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן