עצומה: זיהום אויר מסכן חיים במודיעין-מכבים-רעות

תושבי מודיעין-מכבים-רעות בעצומה הקוראת לראש העיר להביא לפתרון מיידי

זיהום אויר משמעותי במודיעין-מכבים-רעות המגיע משריפת אשפה בשטחי הרשות הפלסטינאית, הביא את התושבים לפתוח בעצומה הקוראת לראש העיר, חיים ביבס להביא לפתרון מיידי.

לכבוד

מר חיים ביבס, ראש העיר

מודיעין-מכבים-רעות

אנו, תושבות ותושבי מודיעין-מכבים-רעות החתומים על עצומה זו, פונים אליך ראש העיר, מר חיים ביבס, בבקשה לפעול מול כל הגורמים הרלוונטיים ולהביא לפתרון מידי של זיהום האוויר החמור המתרחש בעירנו. זיהום אוויר זה נגרם על פי עדויות של צילומי תושבים, ממזבלות פיראטיות אשר פועלות בשטחי הרשות הפלסטינאית הסמוכים לעיר. ניתן לראות מדי יום את ענני העשן הסמיך המיתמרים מהכפרים הסמוכים למודיעין-מכבים-רעות (מצורפות תמונות). מתחילת מלחמת חרבות הברזל הזיהום הגיע לממדים בלתי נסבלים והוא חודר לתוך הבתים. אין לאן להימלט ממנו. התושבים סובלים מבחילות וצריבות בדרכי הנשימה ובעיניים, תחושת מחנק וקושי לנשום.

זיהום האויר הזה מכיל חומרים מסרטנים והוא פוגע בצורה מסכנת חיים בתושבי העיר בדגש על ילדים ונוער, מבוגרים ובעלי מחלות רקע. התשובה הניתנת לתושבים משכונות העיר השונות הפונים למוקד העירוני היא: “המנהל האזרחי יודע ומטפל”. מבחינתנו, ישנה רק תשובה רלוונטית אחת והיא: הפסקת זיהום אויר ממפגע זה. אנו מבקשים כי תכנס באופן מידי את כל הגורמים הרלוונטיים לצורך גיבוש מענה דחוף לבעיה הבוערת, כמו גם פתרונות לטווח ארוך, כדי להחזיר לנו תושבי העיר את הזכות הבסיסית לנשום.

העתקים:

האלוף יהודה פוקס, אלוף פיקוד המרכז, צה”ל

תא”ל פארס עטילה, ראש המנהל האזרחי איו”ש

גב’ עידית סילמאן, השרה להגנת הסביבה

להצטרפות לעצומה לחצו כאן 

 

 

 

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן