עצוב: לאה די – הנרצחת השלישית בפיגוע בבקעה, אמן של האחיות מתה מפצעיה

המשפחה החליטה לתרום את איבריה של לאה (לוסי) על מנת להציל חיים אחרים

שלוש נרצחות, אם ושתי בנותיה, בפיגוע הטרור הרצחני בבקעת הירדן.

נשבר הלב: נקבע מותה של לאה די ז”ל, הנפגעת השלישית שפונתה במצב קשה להדסה עין כרם – הנרצחת היא אימן של שתי האחיות רינה ומאיה די ז”ל, בנות 15 ו-20, ששמן הותר לפרסום שלשום 

הלוויתה של לאה די הי״ד תתקיים ביום שלישי ב-14.00 בבית העלמין בקבר עציון. תטמן ליד שתי בנותיה הי״ד.

המרכז הרפואי הדסה:

אנו מודיעים בצער על פטירתה של לוסי (לאה) די, פצועת הפיגוע הקטלני בבקעה שארע ביום שישי האחרון.

עם פציעתה פונתה לוסי די בת ה-48 במסוק להדסה עין כרם כשהיא במצב אנוש, שם נלחמו הצוותים על חייה לאורך הימים האחרונים, ביחידת הטראומה, בחדר הניתוח וביחידה לטיפול נמרץ בה טופלה.

לצערנו, למרות מאמצים עילאיים ובלתי פוסקים, עקב פגיעתה האנושה, הצוות נאלץ לקבוע היום את מותה. צוות השירות הסוציאלי בהדסה יחד עם הנהלת המועצה המקומית אפרת וגורמי הרווחה של המועצה, מלווים את המשפחה בשעותיה הקשות.

בני המשפחה הודו בחום לצוות בהדסה אשר עשה ככל הניתן ובכל דרך על מנת להציל את לוסי ולא ויתר עד לרגעיה האחרונים.

למרות הצער והשבר הגדול, החליטה המשפחה לתרום את איבריה של לוסי על מנת להציל חיים אחרים. המרכז הרפואי הדסה משתתף בצערה הגדול של המשפחה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: “בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת די על פטירתה של אם המשפחה, לאה (לוסי) ז״ל, שנרצחה בפיגוע הקשה בבקעה ביום שישי האחרון, יחד עם שתי בנותיה מאיה ורינה ז”ל”.

מאיה התנדבה במסגרת השירות הלאומי במדרשיית “אמי”ת קמה” בירוחם והייתה חלק מגרעין בנות השירות. במסגרת שירותה תרמה רבות בעזרה לימודית וחברתית ובנוסף גם אחר הצהריים פעלה רבות בפעילות התנדבותית חברתית – ביקרה קשישה באופן קבוע, הדריכה קבוצת בוגרות המועדונית רווחה והייתה בולטת פעילה מאוד במסגרת הגרעין.

רינה תלמידת כיתה י’ באולפנת קרית ארבע. אנו שולחים תנחומים למשפחה, לחברות ולקהילת אפרת. אגף החינוך יחד עם צוות האולפנא ומחלקת הנוער קיימו במהלך יום שישי ושבת מעגלי שיח עם בני הנוער. הערב מתקיימת תפילה במערת המכפלה לרפואת הפצועה לאה בת ציפורה ולעילוי נשמתן של רינה ומאיה הי”ד.

ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו״ר מועצת יש״ע, שלמה נאמן אמר: ״לבוא חשבון עם הרוצחים – הוא לא ההישג הנדרש מבחינתו! התנועה הציונית איננה חוג לחשבון. המדינה הזו נמצאת במלחמה ואנחנו מצפים למלחמה של ממש נגד האוייב האכזר. מה שנדרש זה להכותו בכל מקום בטרם ייצא מביתו לפגוע, וענישה קולקטיבית לאחר כל פיגוע. אם החג שלהם אומר להרוג יהודים, אז שלא יהיה להם חג, אם החלום שלהם שלא יהיה לנו בית, אז שלא יהיה להם בית. להכות בהם ללא הרף עד שיפסיקו לחלום”.

יהי זכרן ברוך.

◼️ לקבלת עדכוני חדשות  לחצו כאן 

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן