עסקים ברח’ הרצל והסביבה? הצטרפו למפגש הראשון של פורום עסקים במתחם לב העיר

המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות מזמינה את העסקים במרכז העיר להצטרף למפגש ראשון של העסקים במתחם לב העיר | חמישי, 29.12.22, החל מהשעה 19:00

המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות וסוכנות מעו”ף בקול קורא לעסקים במתחם רחוב הרצל והסביבה להצטרף ליוזמה חדשה ויוצאת דופן – פורום עסקים משותף. מטרת הפורום הינה לקדם את העסקים המקומיים במתחם רח’ הרצל, לשפר ולחזק את הקשר בינם ובין העירייה ולהוביל מהלכים חדשים לטובת העסקים המקומיים.

בחודשים האחרונים עסקים רבים מהאזור נרשמו כדי לקבל מידע בנושא וכעת מכריזה המח’ לרישוי וקידום עסקים על מפגש ראשון של הפורום שיתקיים ביום חמישי, 29.12.22, החל מהשעה 19:00 בקומה ה-2 בבניין עיריית רחובות. בעלות ובעלי העסקים בעיר מוזמנים להירשם מראש ולהצטרף למפגש.

במסגרת הפורום יעלו לדיון סוגיות עירוניות הנוגעות לתחומים שונים המשפיעים על העולם העסקי-מקומי. מפגשי הפורום יתקיימו אחת לחודש ובהם יעבדו יחד בעלי ובעלות העסקים הפועלים במתחם רח’ הרצל, נציגי המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעירייה, מנחים מטעם משרד הכלכלה ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול: “עיריית רחובות מזמינה את בעלות ובעלי העסקים במרכז העיר להצטרף לשיח משותף שנועד לקדם את העסקים שלהם, אני קורא לבעלות ובעלי העסקים באזור לנצל את ההזדמנות ולהגיע למפגש המשותף”.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי וקידום עסקים, יניב מרקוביץ’: “יזמנו את הקמת הפורום כדי לדבר עם בעלות ובעלי העסקים ברח’ הרצל, לשמוע את ההצעות והצרכים שלהם, כדי שנוכל לקדם פתרונות רלוונטיים ויצירתיים שייטיבו עם כל העסקים בלב העיר”.

מנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים, רויטל קורן: “בעלי ובעלות עסקים ברחוב הרצל ושלוחותיו מוזמנים להצטרף למפגשי הפורום, שייערכו בשיתוף מעוף, ולהעלות רעיונות לשיתופי פעולה לחיזוק העסק שלהם”.

בעלי עסקים- רוצים להצטרף לפורום העסקים במתחם רח’ הרצל?
הירשמו בלינק > https://bit.ly/3W4olWg או שמרו אצלכם את המספר 050-366-2565 ושלחו ווטסאפ למחלקת קידום ורישוי עסקים עם השם שלכם ושם העסק

צילום: רון אוליאל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן