ענת זוהר מונתה למנהלת בית הספר ‘שילה’ בקריית אונו

בית הספר ‘שילה’ בקריית אונו שמח להציג את המנהלת החדשה שלו, ענת זוהר, אשת חינוך מוערכת בעלת ותק של 18 שנה בתחום.

זוהר, תושבת נתניה, נשואה ואמא לחמישה ילדים וסבתא לשבעה נכדים, מגיעה לתפקיד עם רקורד מרשים של עשייה חינוכית.

הבוקר התקיימה פגישת היכרות עם מיכל רוזנשיין, ראש העיר קריית אונו, בה נכחו גם חברת מועצת העיר שירן טל, מנהלת אגף החינוך נירה פרידמן ומנהלת מחלקת בתי ספר מירב וייס.

ענת זוהר, בעלת תואר ראשון בחינוך עם התמחות בהוראת האנגלית, תואר במנהל עסקים מארה”ב, ותואר שני בניהול מערכות חינוך בהצטיינות. זוהר מביאה עימה ראייה מרחבית, כושר ארגון, קשרי אנוש מעולים וגמישות מחשבתית. במהלך הקריירה שלה, היא שימשה כמורה, רכזת חברתית, רכזת תכנית בת מצווה, מובילת טיולים וסל תרבות, רכזת פדגוגית וחברת הנהלה במשך 17 שנים. בנוסף, היא הובילה צוותים חינוכיים ויזמה פרויקטים לימודיים חדשניים.

בפגישה, ציינה זוהר ציינה את אמונתה העמוקה בהובלת צוות החינוך והקהילה, תוך מתן דגש על רווחתם האישית של כלל התלמידים. ואמונתה בגישה שמקדמת אהבה, אמונה וחלומות, ומתחברת לאמירה התלמודית “אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ”.

ראש העיר, מיכל רוזנשיין, בירכה את זוהר עם כניסתה לתפקיד ואמרה:

“כמי שנולדה בבית דתי וצמחה על ערכי הדת והמסורת ובהמשך טבעי למדתי והתחנכתי בבית הספר ‘שילה’, אני יודעת היטב כמה הוא משמעותי לקהילה שלנו וכמה חשובה ההשקעה בחינוך ובערכים שהוא מעניק לתלמידים ולתלמידות. צוות המורים, התלמידים והן הנהגת ההורים מצפים להתחיל ביחד איתך דרך חדשה. אני בטוחה שתובילי את בית הספר להצלחה ולצמיחה, תוך שמירה על הערכים והמסורת. מאחלת לך הצלחה רבה ושנת לימודים פורייה ומוצלחת!”

חשוב לציין כי בית הספר ‘שילה’ עובר בימים אלו שיפוץ משמעותי, במטרה ליצור סביבה לימודית מתקדמת ומזמינה עבור התלמידים והצוות החינוכי, כל זאת, על מנת שבית הספר יהיה ערוך לקראת שנת הלימודים הקרובה במיטבו.

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן