עמי עמית, 85.5, דייר חדש ב״לב רחובות״ – קורא לבני גילו לא להפסיק ליצור

אחרי קריירה צבאית עמי אילת לא מפסיק לכתוב ולהוציא ספרים

לפעמים הפנסיה היא הזדמנות להמציא את עצמך מחדש. בכך בדיוק מאמין עמי עמית, 85.5, דייר חדש בדיור המוגן לב רחובות, שלאחר קריירה צבאית מפוארת, החליט להגשים חלום ישן ולכתוב.

עד היום חתום כבר על 4 ספרי פרוזה “הרבה פעמים אני שואב השראה מהחיים שלי, שהופכים למשהו אחר בתוך הסיפור”. עמי היה נשוי במשך 63 שנים וכיום הוא אב ל-3 וסב ל-6 נכדים.

בספרו הראשון, “זיכרונותיו של שליח פרחים”, הוא חוזר אל עבודתו כנער בשנות ה-50, כשעבד כשליח בחנות פרחים בת”א ומתאר את ההרפתקאות במסלולי החלוקה.

את ספרו השני “אופרה של אהבה”, הוא שאב השראה משיעורי זמרה שלקח בצעירותו ובספר השלישי “ענני תקווה” הוא חוזר אל המלחמה, בה קיבל חבילה ענקית מתלמידה בבת ים ונשבע שאם יחזור בחיים מהקרב , יבוא אישית לומר תודה.

לצערו, כשהגיע לבית הספר, סרב המנהל להפגישם, בתואנה שאין להפלות תלמידים בגין גודל החבילות שתרמו. בספר חוזר עמי אל המקרה ומברר בדמיונו מה היה קורה אילו החליט אחרת.
ובספרו הרביעי ‘ערירי’ שהוציא לפני מספר חודשים הוא מתאר את חיי האהבה של גיבור הספר -זלמן, המתמודד עם הצורך להסתיר את חיי אהבתו.

עכשיו, עם כניסתו לדיור המוגן “לב רחובות”, עמי בחר להירשם לשיעורי כתיבה יוצרת עם זהבה בן דוד, שיעורים המחברים בין סופרים וחובבי הכתיבה הרבים שבבית.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צילום לב רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן