עמותת מעלות העבירה סיוע הומניטרי מארה”ב לישראל דרך נמל אשדוד

בין הפריטים שהגיעו לישראל מדים מיוחדים לכוחות הביטחון וארגוני הצלה העוסקים באזור העימות: סרבלים, כפפות מיוחדות, שמיכות אסון וכו’

בנמל אשדוד שוחרר מהמכס מטען סיוע הומניטרי שהגיע עבור עמותת מעלות מארצות הברית. בין הפריטים שהגיעו לישראל מדים מיוחדים לכוחות הביטחון וארגוני הצלה העוסקים באזור העימות: סרבלים, כפפות מיוחדות, שמיכות אסון וכו’. לפריטים שהגיעו כבר מחכים ביחידות קרביות, זק”א, איחוד הצלה, במכבי האש.

כמו כן, לצד ציוד מיוחד, הגיעו מאמריקה פרטי ביגוד שונים למפונים מהדרום ומהצפון, שיחולקו ע”י מתנדבי העמותה וכמה רשויות בארץ. המטען הועבר במסגרת יישום תכנית “מגן דוד” של עמותת “מעלות”. בצד האמריקאי, השותפה הייתה הקרן ההומניטרית “סיוע ללא גבולות – Aid without borders”.

לדברי יוזם וראש תוכנית “מגן דוד”, סמנכ”ל עמותת “מעלות” ולדימיר בורודה, “זה משלוח ראשון מבין משלוחי הסיוע ההומניטריים המתוכננים להגיע בזמן הקרוב מארה”ב. כרגע כבר אוספים מכולה נוספת עם בגדים חמים ודברים רבים אחרים הדרושים למפונים בתקופת החורף, אנו צופים את הגעתו בעתיד הקרוב. מטען של ציוד ואספקה מיוחדת לבתי חולים בישראל מוכן גם הוא למשלוח, אך מוקדם לדבר על מועד הגעתו – שחרור מהמכס של אספקה וציוד רפואי מתבצע על פי אותה רגולציה כמו בימי השלום, כלומר, זה יכול לקחת חודשים רבים. יחד עם בתי החולים אנחנו מחפשים עכשיו פתרון שיתאים לפקידי משרד הבריאות והמכס כדי לצמצם משמעותית את זמן השחרור במכס”.

ולדימיר בורודה ציין כי יישום הפרויקט התאפשר הודות למייסד ונשיא קרן Aid without borders מר ג’ף קמינסקי, ראש תוכנית World of Connection גב’ שריטה שטיינברג. משלוח המטען לנמל אשדוד אורגן ישירות על ידי מר גנאדי צימרמן, מנהל Network America Lines Inc. הסיוע בשירותי המכס וקבלת המטען ניתן גם על ידי מומחי מכס ישראלים, גב’ ויקטוריה מיכאלצ’ישין ומר עידו ניב, מנכ”ל נח ניב (נוביקוב) עמילות וספנות בע”מ. חשוב לציין גם את תרומתה של לשכת ראש עיריית לוד וסגנית רה”ע גב’ אליאנורה קליכמן, שהתחייבה להבטיח את אחסון המטען המתקבל. “אנחנו רוצים להודות לכל המשתתפים בפעולה האצילית הזו לתמיכה בעם ישראל, בצבא שלנו, במדינה שלנו. בימים הקרובים נספק כל הפריטים לנמענים”, אמר מנהל הפרויקט בעמותת מעלות.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות של עמותת מעלות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן