עם מי בחר חבר מועצת העיר רחובות, שאול צגהון לרוץ בבחירות הקרובות?

רשימתו של המועמד לראשות העיר, יניב מרקוביץ', מציגה היום חבר חדש ושחקן וותיק, חבר המועצה, מחזיק השכונות שאול צגהון

חיזוקמשמעותי לנבחרת של יניב מרקוביץ: שאול צגהון – חבר מועצת העיר המוערך, מאנשי העשייה ברחובות, בחר לרוץ בבחירות המוניצפליות הקרובות בסיעה של מרקוביץ'.

צגהון –  מחזיק תיק שכונות ויזמות חברתית וראש מטה יוצאי אתיופיה של מפלגת כחול לבן, מזכל פורום תמרצ' – פורום חברי המועצה יוצאי אתיופיה. עבד במכון שחרית בתחום ארגון קהילתי למנהיגות פיתוח ועשיה קהילתית. מעל עשור משמש כמתאם ישובי של עמותת עלם עמותה למען נוער בסיכון. בנוסף ניהל את תחום נוער וצעירים בשכונת קרית משה, במסגרת תפקיד זה ניהל מסגרות חינוכיות וטיפוליות רבות ופרויקטים חינוכיים.

המועמד לראשות העיר יניב מרקוביץ׳: ״אני שמח לבשר על הצטרפותו של שאול צגהון לרשימה. שאול איש עשייה קהילתית, חרוץ במיוחד אשר עשה עבודה מדהימה כמחזיק תיק השכונות. גדולתו של שאול היא ביכולת שלו לחבר בין אנשים ואין לי ספק שתרומתו לרשימה ולעיר תהיה רבה ומוצלחת גם בעתיד".

לפני שבוע קיבל צגוהן את ברכת הדרך מאביו, גובזה צגהון בדרכי להתמודדות למועצת העיר. "באתיופיה אבי חינך דורות רבים של תלמידים לציונות, גם במחיר של סכנות נפש ומאסר קשה שבעקבותיו הוכר כאסיר ציון, מעמד הברכה הוא רגע עמוק ומרגש אשר חשוב לי לקבל בכול דרך שאני הולך בה
אימי סנאיה צגהון בת טרונך יעקוב ז"ל מלווה אותי עמוק בלב ואני מרגיש את ברכתה כל יום אני מזכיר לעצמי שאני עומד כאן על כתפי ענקים", אמר.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן