על חם: חברי כנופיית הפשיעה נעצרו בבאר שבע

שני חברי כנופיית פשיעה שעסקה בעבירות רכוש בעיר באר שבע נעצרו "על חם" בחשד לפריצות לכלי רכב

זה סופו של כל עבריין: מרחב הנגב של המחוז הדרומי ממשיך בפעילות אכיפה מוגברת נגד תופעות של עבירות רכוש לצד שמירה על הסדר הציבורי ובטחון התושבים באזור.

מטרת הפעילות היא לאתר מחוללי פשיעה, לעצרם ולהעמידם לדין, ובתוך כך להמשיך את מגמת הירידה בפשיעה באזור תוך חיזוק ביטחונם של האזרחים הנורמטיביים בהתאם למדיניות של מפקד המחוז ניצב אמיר כהן.

בתוך כך, פועלים שוטרי המרחב בפיקודו של תנ"צ אפי שימן נגד כנופיות פשיעה שמבצעות עבירות רכוש ופריצות לכלי רכב בתוך העיר באר שבע.

בעקבות דיווח שהתקבל על חשודים בסמוך לכלי רכב בשכונה ג' בעיר, שוטרי הבילוש של תחנת ב"ש הוזנקו למקום ותפסו 2 חשודים, קטין ובגיר, תושבי היישוב שגב שלום.

בחיפוש שביצעו השוטרים נתפסו בחזקתם כלי פריצה, כרטיס אשראי, מחסנית ורכוש החשודים כגנובים.
בתחקור מהיר של צוות החקירה עלה כי מדובר בכרטיס אשראי שנגנב ממקום אחר בעיר מרכבו של אחד מבני משפחתו של השר לביטחון לאומי- ח"כ איתמר בן גביר, ושבוצעו בו מספר עסקאות חיוב לאחר שנגנב.

השר לביטחון לאומי, שעודכן על הפעילות, ביקש לשבח את הפעילות המהירה והנחושה של שוטרי המחוז הדרומי, שפועלים לילות כימים בטיפול בתופעות פשיעה ונגד עברייני רכוש, כמו גם הרחקתם מן החברה למען חיזוק ביטחונם של התושבים.

שני החשודים נעצרו לחקירה בתחנת באר שבע. על בסיס חומר הראיות שנאסף נגדם הם הובאו לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

מפקד תחנת באר שבע, נצ"מ שלומי דראי:

"עם קבלת הדיווח אודות האירוע פעלו שוטרי התחנה באופן ממוקד במטרה לאתר את מבצעי העבירה.
מעצרם של העבריינים תחת סורג ובריח מוביל להמשך המגמה בירידה בפשיעה בעיר ובכך מחזק את ביטחון התושבים"

צפו בתיעוד מהזירה>>

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן