על המפה: שון נדורג’ין מרחובות זכה בגרנד פרי לנוער ברומניה

הישג מצוין למתאבק שון נדורג’ין ממועדון קידום היאבקות עירוני רחובות

המתאבק שון נדורג’ין ממועדון קידום היאבקות עירוני רחובות ניצח בחמישה קרבות וזכה בטורניר הגרנד פרי לנוער ברומניה, המוגדר כאליפות רומניה הפתוחה עד גיל 23. מדובר באחד הטורנירים החשובים בענף, וההישג של נדורג’ין, שהתחרה בסגנון יווני-רומי, ממשיך את היכולת המצוינת שלו שהובילה אותו לזכות גם בטורניר הגרנד פרי בבולגריה לפני מספר חודשים.

בטורניר היוקרתי, אשר נקרא על שמן של שתי אגדות ההיאבקות הרומניות יון קורניאנו ולדיסלאו סימון, השתתפו מתחרים מ-16 מדינות. המאמן הראשי אריאל צימקינד ציין כי בדרך אל התואר ניצח שון יריבים מהונגריה, רומניה, קרואטיה וצ’כיה. “בגמר הוא פגש שוב מתאבק מרומניה שזכה פעמיים במקום השלישי באליפות אירופה עד גיל 23, ועל אף האווירה הביתית שון הצליח לנצח ולזכות בטורניר החשוב”, אמר צימקינד. “אנחנו שמחים על ההמשכיות, ונמשיך לעבוד קשה כדי להביא עוד הישגים למועדון ולעיר רחובות”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק ספורט וצעירים אביב איטח

אביב איטח, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט: “ברכותינו לשון נדורג’ין על הישגו החשוב בטורניר הגרנד פרי ברומניה. אנו גאים בספורטאי העירוני שממשיך להצטיין בזירה הבין-לאומית ומעניק כבוד וגאווה לעיר רחובות. זהו הישג מרשים שמוכיח את המצוינות והמסירות של המתאבק וצוות האימון. נמשיך להשקיע במועדון ההיאבקות העירוני ובספורטאים המצטיינים, כדי להמשיך להוביל ולהביא הישגים נוספים.”

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שון נדורג'ין במקום הראשון, קרדיט צילום: FRL (federation romana de Lupte) | אביב איטח - עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן