עלייה של 16.5% במספר הדירות בלוד בעשור האחרון: בקרוב 100 אלף תושבים בעיר

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: עלייה של 16.5% במספר הדירות בעיר לוד בעשור האחרון * מדובר בתוספת של 3,603 דירות בעשור האחרון, כרבע מהדירות בעיר הן להשכרה והרוב הן דירות בבעלות ראש העיר יאיר רביבו: “לוד דוהרת קדימה ומשנה את פניה והופכת לאחד היעדים האטרקטיביים בישראל למגורים, לתעסוקה ולמסחר”

לפי נתוני קובץ הרשויות המקומיות העדכני שפירסמה הלמ”ס לאחרונה, עולה כי מספר הדירות בלוד, נכון ליולי 2023, עומד על כ-25.5 אלף, תוספת של 3,603 דירות בעשור האחרון (מאז 2013), אז מס’ הדירות בעיר עמד על 21,895, ובאחוזים מדובר בגידול של 16.5% במס’ הדירות.

קובץ הרשויות המקומיות כולל גם התפלגות של המגורים בלוד לפי דירות בבעלות או בשכירות, ועולה כי 25.7% מהדירות (6,553) בעיר הן להשכרה והיתר (18,945) הן דירות בבעלות.

עוד עולה כי היקף האוכלוסייה בלוד נכון לסוף שנת 2022 עומד על כ-85.5 אלף איש, עלייה של 3.3% לעומת השנה הקודמת, וכי לעיר קיימת הגירה חיובית. מעיריית לוד נמסר כי כיום עומד מספר התושבים בלוד על כ-96,000 והיעד של 100,000 קרוב מתמיד.

רונית כהן סמנכ”ל שיווק ומכירות בחברת צמח המרמן הבונה פרויקט של 360 דירות בלוד, התייחסה לנתונים, ואמרה כי:

“כפי שניתן לראות בנתונים, העיר לוד עוברת תנופת בנייה ופיתוח משמעותית בשנים האחרונות. נבנות בה אלפי יחידות דיור חדשות, משודרגות תשתיות, נבנים מוקדי תעסוקה ומתבצע גם חיבור תחבורתי בין חלקי העיר ולמטרופולינים הסמוכים. בעיר מיושם הסכם גג מ-2017, בהיקף של כ-8.5 מיליארד שקל, שבמסגרתו יתווספו לעיר כ-17 אלף דירות חדשות ו-1.3 מיליון מ”ר בשטחי תעסוקה ומסחר, וכמות האוכלוסיה צפויה להכפיל עצמה עד שנת 2040. אנו מאמינים בעיר לוד וצופים כי היא תמשיך להתפתח גם בשנים הבאות.”

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו:

“לוד היא המרכז החדש של ישראל. העיר לוד נתפסת כיום ברמה הארצית כבעלת פוטנציאל צמיחה כלכלי במרכזה של המדינה, ולאחד היעדים האטרקטיביים בישראל למגורים, לתעסוקה ולמסחר. לוד משנה את פניה, מחדשת את העיר ובעזרת תכניות ענק אסטרטגיות, מקדמת מבני מגורים מפוארים, רבי קומות, חדישים, ירוקים ומאירי פנים. התושבים הוותיקים לצד החדשים מרוויחים וייהנו מדירות חדשות, שכונות לתפארת בעיר שדוהרת קדימה בכל פרמטר במרכז הארץ.”

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן