עכשיו זה סופי: גם זהר בלום מתמודד לראשות עיריית רחובות

זהר בלום: "הגיע הזמן שלי להיות ראש עיר, אני בשל לתפקיד ולאתגר הבא"

ארבעה מתמודדים ישנם, נכון לערב זה, לראשות העיר רחובות: ראש העיר המכהן רחמים מלול אמנם עדיין לא הצהיר בריש גלי שירוץ שוב בבחירות המוניציפליות אולם נכון לרגעים אלה, גם לא הצהיר אחרת ולכן הוא המתמודד הראשון בבחירות אלה.

אליו מצטרפים יו"ר האופוזיציה – עו"ד מתן דיל, סגן ראש העיר – עו"ד יניב מרקוביץ' שהצהיר על התמודדתו לראשונה בישיבת מועצת העיר שנערכה השבוע וממלא מקום ראש העיר זהר בלום.

הכוונה של בלום (בלום בן ה-56, נשוי לחני ואב לשתיים) לרשת את הכסא של מלול, לא צצה לאחרונה. כבר לפני 200 ימים, הופצה הודעה ממפלגת יש עתיד לפיה זהר בלום, מ"מ וסגן ראש העיר רחובות הודיע לראש הממשלה יאיר לפיד שבכוונתו להתמקד בעשייה ובמירוץ להובלת העיר רחובות ולכן מבקש שלא להיכלל במקום הריאלי שהוצע לו ברשימת יש עתיד לכנסת ה-25. זהר בלום אמר אז: "אני מודה לראש הממשלה יאיר לפיד על החברות, התמיכה והאמון לכל אורך הדרך. ההצעה להתמודד לכנסת ישראל מאוד מכבדת ומחמיאה אך אני חדור מטרה להמשיףך את העשייה שלי בעיר ולהוביל אותה בעתיד להישגים מרשימים".

הערב, עשה זאת סוף סוף. זה קרה ב"דה לה פה", שבבעלות יד ימינו אבי קינד, כשלצידו הצוות הקבוע – בנוסף לקינד: אוה גור, עו"ד שמואל בר דנזאן ואורית שרגאי.

בנאום שנשא אמר: "הגיע הזמן שלי להיות ראש עיר, אני בשל לתפקיד ולאתגר הבא. אני עוסק בעשייה עירונית-ציבורית יותר מ- 20 שנה. שנים ארוכות של עבודה קשה, כל יום ראשון בשטח, משעה חמש וחצי בבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות, הכול עבור כלל תושבי העיר רחובות, עבור כלל התושבים, גם עבור אלה שלא בחרו בי".

בלום הוסיף: "אני מכיר כל פינה ואתגר בעיר רחובות, גיבשתי צוות מומחים שבעזרתו אציג בקרוב לתושבי העיר את תוכנית רחובות 2035, תוכנית מקיפה שכוללת היערכות והתמודדות עם כל האתגרים של העיר. אין בכוונתי להשמיץ את העיר רחובות כדי להגדיל את סיכויי להיבחר, נולדתי ברחובות, גדלתי ברחובות, אני אוהב את רחובות וביחד עם התושבים והצוות המצוין שלצדי, נהפוך אותה מעיר טובה לעיר מצוינת. עיר שתושביה אוהבים אותה, גאים בה ומעורבים בתכנון ובעשייה העירונית שלה. כפי שהובלתי בעשור האחרון מהפכה בתחום החינוך, כפי שהייתי גורם מוביל בפיתוח העיר וגיוס משאבים, כך אני מתכוון להוביל את העיר רחובות לעידן חדש של מצוינות בכל התחומים. העירייה בהובלתי תתפקד כסיירת מובחרת שתפעל עבור התושבים, בשיתוף פעולה מלא עם התושבים".

"אני יוצא לדרך הזו עם שותפים מצוינים ונחושים לדרך, אני איש של חזון ועבודה קשה, פחות הבטחות גדולות ויותר תוצאות", אמר האיש שהביא חמישה מנדטים בבחירות הקודמות כשאף אחד לא נתן לו את הסיכויים לעבור את רף ה-3. בלום היה הפתעת הבחירות והתעקש על עמדת ממלא המקום. התעקש וקיבל. "אשתף פעולה עם כלל נציגי הסיעות השונות והתושבים הנהדרים של העיר שלנו כדי להפוך את רחובות מעיר טובה לעיר מצוינת. אני קורא לתושבי העיר, הצטרפו אלי למסע המיוחד והחשוב הזה, אתם הגורם הכי משמעותי בו".

ועכשיו >> הסקר (ניתן להצביע רק פעם אחת)

סקר בחירות 2023 | מי לדעתך המתאים ביותר להיות ראש עיריית רחובות?
ראש העיר - רחמים מלול (צילום: רמי זרנגר)
ראש העיר - רחמים מלול (צילום: רמי זרנגר) 22 ( 6.77 % )
מ"מ וסגן ראש העיר - זהר בלום (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
מ"מ וסגן ראש העיר - זהר בלום (צילום: גיא כושי ויריב פיין) 196 ( 60.31 % )
סגן ראש העיר - עו"ד יניב מרקוביץ' (צילום: משה כהן)
סגן ראש העיר - עו"ד יניב מרקוביץ' (צילום: משה כהן) 34 ( 10.46 % )
יו"ר האופוזיציה - עו"ד מתן דיל (צילום : שרון גבאי)
יו"ר האופוזיציה - עו"ד מתן דיל (צילום : שרון גבאי) 64 ( 19.69 % )
אף אחד מהם (צילום: FREEPIK)
אף אחד מהם (צילום: FREEPIK) 9 ( 2.77 % )

צילום: גיא כושי ויריב פיין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אפרת
אפרת
1 year ago

העיקר לא מלול ולא מתן דיל.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אפרת
אפרת
1 year ago

העיקר לא מלול ולא מתן דיל.

דילוג לתוכן