עיריית רמלה פרסמה חוברת הנחיות לחירום לתושביה

ראש העיר רמלה: “אנו מחויבים לשמירה על ביטחונכם ושלומכם בכל עת, ובמיוחד במצבי חירום.”

עיריית רמלה פרסמה לאחרונה חוברת הנחיות לחירום, כחלק מהיערכותה למצבי חירום שונים. החוברת מיועדת לספק לתושבי העיר מידע והנחיות ברורות לפעולה בשעות חירום, והיא כוללת הנחיות לשעת חירום, דרכי התקשרות עם גופי החירום והמלצות על הכנה אישית ומשפחתית.

ראש העיר, מיכאל וידל, הדגיש את חשיבות ההיערכות המוקדמת והמודעות הגבוהה בקרב התושבים:

“תושבות ותושבים יקרים, אנו בעיריית רמלה מחויבים לשמירה על ביטחונכם ושלומכם בכל עת, ובמיוחד במצבי חירום. כחלק ממאמצינו להגביר את המודעות וההכנה למצבי חירום, הפקנו עבורכם חוברת זו המיועדת לספק לכם מידע והנחיות ברורות לפעולה בשעות חירום.”

עוד הוסיף ראש העיר: “אנו מאמינים כי הכנה מוקדמת ומודעות גבוהה הן המפתחות לצלוח מצבים מורכבים בבטחה ובאחריות. ברצוני להביע את הערכתי לכל הגורמים המעורבים בהפקת חוברת זו, ובמיוחד לאנשי המקצוע המנוסים שתרמו מניסיונם וידיעותיהם להפקתה. אני קורא לכל אחד ואחת מכם לקרוא את ההנחיות בקפידה, ולוודא שאתם ובני משפחתכם מוכנים לכל תרחיש.”

החוברת נועדה להעניק לתושבים את הכלים הנדרשים להתמודד עם מצבי חירום שונים בצורה אחראית ובטוחה. העירייה ממשיכה לפעול בנחישות על מנת להבטיח את ביטחונם של התושבים ולעמוד לצידם בכל עת ובכל מצב.

עיריית רמלה מזמינה את התושבים לעיין בחוברת באתר העירוני ולפעול בהתאם להנחיות המפורטות בה, ובכך להיות מוכנים לכל אתגר שיבוא. “ונשמרתם מאוד לנפשותיכם!”

לנוחיותכם קישור לחוברת הדיגיטלית.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן