עיריית רמלה מקדמת תוכנית לשדרוג תחום שפ”ע ואיכות הסביבה 

“נפעל יחד כדי להבטיח שרמלה תהיה עיר נקייה וידידותית לסביבה, תוך דאגה מתמדת לרווחת התושבים ושיפור השירותים הניתנים להם,” אמר מיכאל וידל, ראש העיר רמלה 

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, קיבל לאחרונה תוכנית מפורטת מחבר מועצת העיר, שמואל בן מרדכי, בנושא שדרוג ושיפור תחום שפ”ע ואיכות הסביבה בעיר.

בן מרדכי, אשר נכנס לתפקידו כממונה על התחום לפני כחודשיים, הציג סדרת יעדים מרכזיים הכוללים שדרוג תשתיות ניקיון, חידוש מכולות אשפה והגברת פעולות האכיפה, במיוחד באזורים “המועדים לפורענות”.

ראש העיר, מיכאל וידל, הביע את תודתו לחבר המועצה על השקעתו הרבה והבהיר כי העירייה תעבוד בשיתוף פעולה מלא ליישום התוכנית. “נפעל יחד כדי להבטיח שרמלה תהיה עיר נקייה וידידותית לסביבה, תוך דאגה מתמדת לרווחת התושבים ושיפור השירותים הניתנים להם,” אמר וידל.

חבר מועצת העיר, שמואל בן מרדכי, הוסיף: “אני שמח על ההזדמנות לתרום לשיפור פני העיר ולהשפיע באופן ישיר על איכות החיים של התושבים. התוכנית שהצגתי תביא לשינוי משמעותי, ואני בטוח שיחד עם ראש העיר והצוות העירוני נצליח להוביל מהלכים שיקדמו את רמלה קדימה.”

מנהל אגף שפ״ע, דוד חביבה, הוסיף כי התוכנית תסייע גם בהגברת הפיקוח והאכיפה בתחומי התברואה והניקיון, ותתרום לשיפור איכות החיים בעיר.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן