עיריית רמלה ופיקוד העורף ממשיכים בפעילות להיערכות ומוכנות העיר 

“אני קורא לתושבי העיר לרענן את הנחיות פיקוד העורף ולשמור על ערנות. יחד נעמוד איתנים ונשמור על רמלה בטוחה.”, אמר ראש העיר רמלה

במסגרת המאמצים לשמור על העיר רמלה ערוכה ובטוחה, נערכה השבוע ברמלה הערכת מצב מקיפה במרכז ההפעלה העירוני. את הישיבה הוביל אל”ם אמיר בן דוד, מפקד המחוז בפיקוד העורף, שהגיע עם צוותו כדי להתרשם מההיערכות העירונית למול המתיחות הביטחונית האחרונה.

במהלך הישיבה, סקרו ראש העיר מיכאל וידל, מ”מ ראש העיר, מאור אשש, סגן ראש העיר, אברהם דז’ורייב ומנהלי החירום בעיר את ההכנות והפעולות שנעשו כדי להבטיח את מוכנות העיר לכל תרחיש אפשרי.

אל”ם בן דוד הביע את הערכתו הרבה לעבודה הקשה והמעמיקה שנעשית ברמלה, וציין כי ההיערכות המקיפה שנעשית בעיר היא דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה מוצלח בין הרשויות המקומיות לפיקוד העורף.

ראש העיר מיכאל וידל מסר:

“אנו עושים כל שנדרש כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי רמלה. ההיערכות שלנו היא מקיפה ומעמיקה, ואנו ערוכים לכל תרחיש. אני קורא לתושבי העיר לרענן את הנחיות פיקוד העורף ולשמור על ערנות. יחד נעמוד איתנים ונשמור על רמלה בטוחה.”

מפקד המחוז, אל”ם אמיר בן דוד, הוסיף:

“אני גאה לראות את ההיערכות המרשימה שנעשית כאן ברמלה. ההכנות שלכם משקפות מחויבות אמיתית לביטחון התושבים. נמשיך לעבוד יחד ולשמור על רמלה מוכנה לכל תרחיש.”

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן