עיריית רמלה אישרה את תקציב 2024: השקעה בחינוך, צמיחה ויציבות

התקציב לשנת 2024 משקף את המחויבות העמוקה של העירייה להשקעה בחינוך

השבוע אושר תקציב העיר רמלה לשנת 2024 במועצת העיר. מדובר בהישג משמעותי עבור העיר, במיוחד לאור האתגרים הכלכליים שניצבו בפני הרשויות המקומיות השנה בשל השלכות המלחמה ותוספות השכר שהוסכמו בין הממשלה להסתדרות העובדים.

ראש העיר, מיכאל וידל, התייחס לאישור התקציב ואמר: “השנה הנוכחית מאתגרת מבחינה כלכלית, אך באמצעות רפורמות של התייעלות הצלחנו לגבש תקציב אחראי שמציג צמיחה ושומר על יציבות.”

התקציב לשנת 2024 משקף את המחויבות העמוקה של העירייה להשקעה בחינוך, כאשר כ-36% מהתקציב הכולל מופנה לתוכניות פדגוגיות ולפרויקטים שמטרתם קידום מצוינות ערכית והישגית לילדי העיר. “כמו בכל שנה, תקציב החינוך מקבל את הנתח המרכזי, מתוך הבנה שהשקעה בחינוך היא השקעה בעתיד של כולנו,” ציין וידל.

בנוסף להשקעה בחינוך, התקציב משקף את המחויבות שלנו לשיפור איכות החיים של תושבי רמלה בכל תחומי החיים – חינוך, בטחון, רווחה, תשתיות, התחדשות עירונית, תחבורה, שירות לתושב, שיפור פני העיר, תרבות ואירועים.

במהלך הדיון במועצת העיר, הציג מנכ”ל העירייה, רונן עזריה, את המצגת התקציבית ואת תוכניות העירייה לשנה הקרובה. עזריה הדגיש את חשיבות התקציב בהבטחת המשך הצמיחה והפיתוח של העיר למרות האתגרים הנוכחיים. “התקציב שהוצג משקף את ההשקעה שלנו בכל תחומי החיים ומבטיח את המשך הצמיחה והפיתוח של העיר גם בתקופות מאתגרות,” אמר עזריה.

ראש העיר וידל הודה להנהלת העיר, לסגניו, לצוות הגזברות ולחברי המועצה על העבודה הקשה והמאמץ הרב שהושקעו באישור התקציב. “תודה להנהלת העיר, לסגניי, לצוות הגזברות ולחברי המועצה על אישור תקציב אחראי שיבטיח צמיחה ופיתוח לאחר המלחמה,” אמר וידל.

אישור תקציב 2024 מסמן יציבות, פיתוח והשקעה בחינוך ובתשתיות, ומבטיח עתיד טוב יותר לתושבי רמלה.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן