עיריית רחובות פותחת מחדש את מוסדות החינוך

ההחלטות שלנו בדבר פתיחת מוסדות לימוד מתקבלות בכובד ראש ומתוך אחריות, תוך לקיחת מכלול השיקולים בחשבון | להלן ההודעה המלאה

הודעה חשובה להורי רחובות: לאחר הערכת מצב בראשות ראש העיר, רחמים מלול ובהשתתפות פיקוד העורף, ממלא מקום רה”ע זהר בלום, סגן רה״ע יניב מרקוביץ׳ וכלל המנהלים הוחלט לפתוח את מוסדות החינוך מחדש – מחר ומחרתיים.

להלן ההודעה המלאה:

הורים יקרים. חשוב לנו שתדעו כי ההחלטות שלנו בדבר פתיחת מוסדות לימוד מתקבלות בכובד ראש ומתוך אחריות, תוך לקיחת מכלול השיקולים בחשבון. מצד אחד עומדים החוסן הריגשי והנפשי של התלמידים והתלמידות והרצון ליצירת שגרה, והרצון להתחשב בהורים שעליהם לצאת לעבודה ולהתפרנס. מנגד עומד השיקול של שמירת שלומם וביטחונם. כל החלטה מתקבלת בשים לב למצב הביטחוני ולהנחיות פיקוד העורף- אך לא רק. לכל החלטה כזו יש השלכה על עשרות אלפי ילדים בעיר.

לאחר דיון הוחלט לפתוח מחר, חמישי 26.10 ומחרתיים, שישי 27.10 , את מוסדות החינוך ללמידה פרונטלית, בהתאם למתווה החזרה ההדרגתית ללימודים. הפתיחה תהיה בשים לב גם לשיקול הדעת של המנהלים והמנהלות. חשוב לציין כי החזרה לכל מוסדות החינוך תהיה בהתאם לקיבולת מרחבי מיגון תקניים הקיימים במוסדות החינוך זימון הכיתות בכל מוסד ספציפי יהיה בהתאם להנחיות שנשלחות מההנהלה להורים. החלטה זו כפופה כמובן להתפתחויות במצב הביטחוני.

גנים ובתי ספר
מחר יתקיימו לימודים כמפורט להלן: בכל גני הילדים העירוניים עד השעה 13:30 בבתי הספר היסודיים בכיתות א׳-ד׳ עד השעה 12:45 ובכיתות ה׳-ו׳ עד השעה 13:15 בחטיבות הביניים בכיתות ז׳-ט׳ עד השעה 14:00.

מעונות רשת חוויות והחברה עירונית- פלאגן וחלומוטף, ייפתחו מחר בין 7:30 ל 13:00. ביום שישי המעונות יהיו פתוחים עד לשעה 12:45.

חינוך מיוחד – מחר ייפתחו כל גני החינוך המיוחד העירוניים, וכל כיתות החינוך המיוחד בבתי הספר היסודיים וכן בחטיבות הביניים.

תנועות הנוער – הפעילות של תנועות הנוער והארגונים תהיה בהתאם ליכולת המיגון של הסניפים הרלוונטיים.

הסעות למסגרות החינוך המיוחד בלבד חוזרות לפעול, למסגרות בעיר ומחוצה לה. הסעות נוספות לא תפעלנה בשלב זה משיקולים ביטחוניים.

צהרונים: לא ייפתחו צהרונים בגנים ובבתי הספר בשלב זה.

אבטחת מוסדות חינוך: חשוב להסביר כי בטרם החזרה ללימודים מוקדם יותר השבוע, העירייה נערכה על מנת להעניק מענה אבטחה מיטבי לחזרה למוסדות החינוך. אגף הביטחון העירוני, אגף השיטור והפיקוח העירוני, המשטרה ופיקוד העורף שותפים להכנת תוכנית האבטחה המקיפה בבתי הספר בעיר ובכלל.

האבטחה מסודרת במספר רבדים:

1. עשרות חיילי פיקוד העורף וכן מתנדבים חמושים שמטרתם לאבטח את מוסדות החינוך ולאורך כל שעות הלימודים.

חשוב לציין כי למרות בקשותינו, לפיקוד העורף אין מספר חיילים להקצות לנו כמספר בתי הספר. לפיכך גויסו גם מתנדבים חמושים.
השיבוץ שנערך לכלל נושאי הנשק הוא על מנת להגיע לפריסה מיטבית בנסיבות.

2. בכל בית ספר עומד מדי יום המאבטח בשגרה

3. ניידות סיירת ביטחון, ניידות קציני הביטחון של מוסדות החינוך, ניידות השיטור העירוני וניידות משטרת רחובות – כולן סובבות בכל העיר ללא הרף מתחילת יום הלימודים ועד סופו, ומתגברות את האבטחה המקומית באבטחה היקפית – הן עבור הגנים והן עבור בתי הספר.

4. שער בית הספר ישאר נעול במהלך יום הלימודים, גם בזמן אזעקות.

5. כל המאבטחים ונושאי הנשק מחוברים ברשת קשר עירונית אחת . כך שבכל רגע נתון, כל דיווח חריג עובר מיידית לכלל גורמי הביטחון, בכל רחבי העיר.

אם למרות כל האמור לעיל, יהיו הורים שיחליטו שלא לשלוח את הילדים מחר- נקבל זאת בהבנה, וכמובן שהחיסור לא יעמוד לחובתם של הילדים.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של רחובות בווטסאפ לחצו כאן 

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן