עיריית רחובות: מתווה החזרה ההדרגתית ללימודים יימשך

מחר יתקיימו לימודים בכל גני הילדים העירוניים עד השעה 13:00, בבתי הספר היסודיים בכיתות א׳-ו׳ עד השעה 13:00 ובחטיבות הביניים בכיתות ז׳-ט׳ עד השעה 14:00 | זו ההודעה המלאה >>

הערב (שני) התקיימה הערכת מצב בראשות ראש העיר, רחמים מלול ובהשתתפות פיקוד העורף, ממלא מקום רה”ע זהר בלום, סגן רה״ע יניב מרקוביץ׳ וכלל המנהלים.

שיעור הנוכחות היום במוסדות החינוך ברחובות עמד על למעלה מ50%. ראש העיר רחמים מלול סייר בבתי ספר ובגני הילדים על מנת לבדוק מקרוב את ביצוע ההנחיות בדבר עיבוי מערך האבטחה הרשותי.

לאחר דיון הוחלט כי מתווה החזרה ההדרגתית ללימודים יימשך גם מחר, שלישי, 24.10. נציין כי החוסן הריגשי והמנטלי של הילדים ויצירת שגרה חשובים עבור התלמידות והתלמידים. משום כך ישנה משמעות רבה לפתיחת מוסדות החינוך בעיר מתוך אחריות ובשיקול דעת, תוך מתן משקל גם לשיקול הדעת של המנהלים והמנהלות. נדגיש כי מתווה החזרה כפוף כמובן להתפתחויות במצב הביטחוני.

גנים ובתי ספר
מחר יתקיימו לימודים בכל גני הילדים העירוניים עד השעה 13:00, בבתי הספר היסודיים בכיתות א׳-ו׳ עד השעה 13:00 ובחטיבות הביניים בכיתות ז׳-ט׳ עד השעה 14:00. חשוב לציין כי החזרה תהיה בהתאם לקיבולת מרחבי מיגון תקניים הקיימים במוסדות החינוך, ועל פי שיקול דעת המנהל/ת. זימון הכיתות בכל מוסד ספציפי יהיה בהתאם להנחיות שנשלחות מההנהלה להורים.

מעונות
מעונות רשת חוויות והחברה עירונית- פלאגן וחלומוטף, ייפתחו מחר בין 7:30 ל 13:00.

חינוך מיוחד
מחר ייפתחו כל גני החינוך המיוחד העירוניים, וכל כיתות החינוך המיוחד בבתי הספר היסודיים וכן בחטיבות הביניים. גנים וכיתות חינוך מיוחד יפעלו ללא הסעות.

תלמידי חינוך מיוחד שלומדים מחוץ לעיר, ולא לומדים כעת מוזמנים להגיע לפעילויות הפוגה בשני מוקדים בעיר רחובות, שבהם יש מרחב מוגן –
1. בביה”ס עידוד ברח’ בנארי 1, במרחב המוגן
2. מקלט ברחוב נפתלי בן אפרים 3
בין השעות 13:00-17:00, בליווי הורה בלבד. הסעות לא תהיינה בשלב זה.

צהרונים: בשל המצב הביטחוני והלמידה מרחוק, לא ייפתחו צהרונים בגנים ובבתי הספר בשלב זה.

אבטחת מוסדות חינוך: ברחובות פעל היום מערך אבטחה מתוגבר שכולל מלבד המאבטח בשגרה – גם ליווי של חייל/ת חמוש/ה לאורך כל היום, וליווי של סיורי קב״טים לאורך כל יום הלימודים, סיורי שיטור עירוני, ניידות ביטחון ומשטרה. שער בית הספר ישאר נעול במהלך יום הלימודים, גם בזמן אזעקות. בנוסף, קב״טי מוסדות החינוך בעיר עברו היום בכל בתי הספר על מנת לוודא כי המנהלים מכירים את תוכנית המיגון הרלוונטית, וריעננו את ההנחיות.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של רחובות בווטסאפ לחצו כאן 

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן