עיריית רחובות משלימה את פערי המיגון בכל גני הילדים העירוניים

הילדים שלכם בידיים בטוחות

אנחנו אמנם רק בחודש יולי אבל עיריית רחובות החלה בהיערכות נמרצת לקראת פתיחת שנת הלימודים, כחלק מתכנית המיגון העירונית אותה מוביל ראש העיר מתן דיל- כלל גני הילדים העירוניים ימוגנו לפני תחילת שנת הלימודים הקרובה

ראש העיר מתן דיל:

“אין דבר חשוב יותר מביטחונם של הילדים והילדות של כולנו. אנחנו מנצלים את תקופת החופש הגדול כדי להציב מרחבים מוגנים תקניים בגני הילדים העירוניים כדי לאפשר את חזרתם הבטוחה למסגרות החינוך ב-1.9”

מינהל החינוך בעיריית רחובות משקיע את חודשי הקיץ בהכנה לקראת פתיחת שנת הלימודים. במקביל לשיפוצי הקיץ הנרחבים המתקיימים במוסדות החינוך בכל רחבי העיר- עיריית רחובות מנצלת את הזמן כדי להשלים את פערי המיגון בגני הילדים העירוניים על מנת שהילדות והילדים של כולנו יוכלו לחזור למסגרות החינוך בדרך הבטוחה ביותר.

החל מחודש אפריל האחרון בו נכנס ראש העיר לתפקיד הוא החל לממש את תכנית המיגון העירונית הכוללת 3 צעדים מרכזיים – מיגון פרטי, מיגון מוסדות חינוך ומיגון ציבורי. לקראת פתיחת שנת הלימודים וההבנה כי מדינת ישראל נמצאת במערכה מתמשכת שעדיין לא רואים את סופה, מינהל החינוך בעיריית רחובות מציב ממ”מים – מרחבים מוגנים מוסדיים בגני הילדים העירוניים בהם לא קיים מיגון. המרחבים המוגנים המוצבים בימים אלו בגני הילדים עומדים בתקנים המחמירים של פיקוד העורף ומשרד הביטחון ועשויים מאות טונות של בטון ורשתות פלדה. הממ”מ מונחים ע”י מנוף רב עוצמה ברחבת גני הילדים או בסמוך אליהם על מנת שהילדים יוכלו להגיע אליהם בתוך הזמן הנדרש בעת הצורך.

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך:

אנחנו נמצאים בעיצומן של ההכנות לפתיחת שנת הלימודים בכל התחומים ונותנים דגש מרכזי על מיגון מוסדות החינוך ברחבי העיר. בשבועות הקרובים יוצבו בגני הילדים העירוניים מרחבים מוגנים מוסדיים שישלימו את מערך המיגון בגנים ויבטיחו את ביטחונם של הילדות והילדים בעיר”.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן