עיריית רחובות מגיבה להסתדרות המעו”ף: ‘לא היו דברים מעולם’

עיריית רחובות דוחה מכל וכל את הטענות המועלות בבקשה. לעירייה יש טענות כבדות משקל כנגד אמיתותן של העובדות המצוינות בבקשה

הסתדרות המעו”ף כאמור הגישה בקשה לבית הדין האזורי לעבודה נגד עיריית רחובות, בטענה כי העירייה פגעה בפרטיות כ-750 עובדיה.

הבקשה דורשת מבית הדין לחייב את העירייה למסור דו”ח ממצאים על האירוע, להצהיר על הפרת זכויות העובדים, ולפצות כל עובד שנפגע ב-50,000 ₪.

ההסתדרות מאשימה את העירייה בהפרת חובת תום הלב ביחסי עבודה ובסירוב למסור את דו”ח הממצאים שהוכן בעניין אולם מנכ”ל העירייה כאמור מרגיע.

בעקבות בקשה שהוגשה על ידי הסתדרות העובדים הכללית לבית הדין האזורי לעבודה, בנוגע לטענות על פגיעה בפרטיות עובדי עיריית רחובות, העירייה מפרסמת כעת את תגובתה הרשמית.

כזכור, עם כניסתו לתפקיד, גילה ראש העיר מתן דיל, עירייה המנוהלת עם בור תקציבי עצום, ומאז הוא פועל בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה עם משרד הפנים, ואף הציג תכנית התייעלות מקיפה ומקצועית, אשר תביא בסופו של יום לצמצום הגרעון ולאיזון תקציבי בתוך שנתיים.

תכנית ההתייעלות כוללת בין היתר הגברת הכנסות, צמצום הוצאות והתייעלות ארגונית, ובכלל זה פיטורי עובדים, דבר אשר באופן טבעי מייצר לחץ אצל ועד העובדים, שפעם אחר פעם מגיש בקשות לסכסוך עבודה. כעת מגיעה בקשה נוספת של ועד העובדים לסכסוך עבודה אשר מציגה טענות משוללות יסוד ומופרכות. כזכור, בקשת הועד הקודמת לא אושרה ע”י בית הדין.

ראשית, עיריית רחובות מבקשת להבהיר כי לא הוגשה כל תביעה כנגדה, אלא בקשת צד בסכסוך קיבוצי למתן סעדים זמניים, שהתקבלה שלשום בערב במשרדי העירייה.

עיריית רחובות דוחה מכל וכל את הטענות המועלות בבקשה. לעירייה יש טענות כבדות משקל כנגד אמיתותן של העובדות המצוינות בבקשה ואף לגופו של עניין ובימים הקרובים תגיש את תגובתה המפורטת לבית הדין לעבודה, ואז תתבהר התמונה המלאה.

מנכ”ל העירייה, מאיר דהן, הבהיר במייל שנשלח אמש לעובדות ולעובדים, כי הטענות המועלות בבקשה בדבר חדירה למחשבי העובדים הן מופרכות וחסרות בסיס והדגיש, באופן חד משמעי, כי לא בוצעה כל פריצה לתיבות הדואר של העובדים ולא נפגעה פרטיותם בשום צורה.

עוד כתב דהן, כי הנושא נמצא כעת בבדיקה מעמיקה על ידי מומחי סייבר, וטרם התקבל דו”ח מסכם וכי העירייה מתחייבת לשקיפות מלאה ותעדכן בכל התפתחות עם השלמת הבדיקה.

יש לציין כי עיריית רחובות פועלת תוך שמירה קפדנית על זכויות העובדים ורווחתם.

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן