עיריית רחובות מבהירה: הדי הפיצוצים מרשויות אחרות

בתוך כך, ביום ה-11 למלחמת “חרבות ברזל”, נרשם היום רגע מרגש כאשר מפקד בסיס צבאי הזמין את מלול ושות’ למבצע על מנת להודות על הסיוע של עיריית רחובות ותושביה

בעקבות אזעקות והדי הפיצוצים שנשמעו באזורנו נבקש להבהיר כי מדובר ברשויות סמוכות (ראשון לציון, יבנה ועוד). לא הייתה אזעקה בעיר רחובות בדקות האחרונות ואין נפילות בעיר – כך מודיעה עיריית רחובות לפני זמן קצר (שלישי, 22:00).

כפי שפורסם הערב בחדשות 08, ראש העיר רחמים מלול החליט שלא לפתוח מחר את מסגרות הלימודים בעיר על מנת לשמור על ביטחון התלמידים. הלימודים יימשכו באופן מקוון בלבד כפי שנעשה בימים האחרונים.

בתוך כך, ביום ה-11 למלחמת “חרבות ברזל”, נרשם היום רגע מרגש כאשר מפקד בסיס צבאי הזמין את מלול ויחד עימו את חבר המועצה גיא צור וליאור שוקרי – מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני –  על מנת להודות על הסיוע של עיריית רחובות ותושביה – הן לבסיס והן לחיילים. נציין כי עיריית רחובות מסייעת לבסיס בדרכים שונות ובמתן מענה לכל צורך, ותושבי העיר עוטפים את החיילים במתן סיוע, התנדבות ומזון לאורך כל ימי הלחימה.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן