היערכות לקראת אירועי השבעה באוקטובר: עיריית רחובות ומשטרת ישראל נערכו בכוחות מתוגברים

מרכז ההפעלה העירוני פתוח ומאויש 24/7 במוקדנים, נציגי יקל"ר (יחידת קישור לרשות מטעם פיקוד העורף) וקב"ט תורן מאגף ביטחון וחירום

עיריית רחובות, באמצעות אגף ביטחון וחירום ואגף תנועה, שילוט ופיקוח, ובשיתוף משטרת ישראל, הודיעה על תגבור כוחות השיטור והביטחון בעיר, על מנת להבטיח את שלומם של כלל התושבות והתושבים, במיוחד בימים רגישים אלה, בהם מתקיימים אירועים רבים לציון ה-7.10.

בשל המצב הבטחוני ולאור האירועים האחרונים הורה ראש העיר מתן דיל על תגבור הכוחות, ובעקבות כך הוכפל מספרן של הניידות המסיירות בעיר מטעם אגף ביטחון וחירום, סיירת ביטחון, השיטור העירוני וכן ניידות וקטנועים של אגף תנועה, שילוט ופיקוח, והרשות לביטחון קהילתי. משטרת רחובות תעבור לעבוד במשמרות ארוכות, דבר שיגביר את הנוכחות המשטרתית במרחב הציבורי ויהווה "מכפיל כוח" למאמצי האבטחה בעיר.

בנוסף, יערכו סיורים יזומים בכלל מוסדות החינוך בעיר על מנת להגביר את תחושת הביטחון בקרב ההורים והתלמידים וכדי לתת מענה בצורה מיטבית לכל אירוע.

כחלק מתפיסת הביטחון, מרכז ההפעלה העירוני פתוח ומאויש 24/7 במוקדנים, יקל"ר (יחידת קישור לרשות מטעם פיקוד העורף) וקב"ט תורן מאגף ביטחון וחירום.

עיריית רחובות פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת רחובות כדי לשמור על הסדר והביטחון בעיר. אנו קוראים לתושבים להישאר ערניים, ולדווח למשטרת ישראל על כל חפץ חשוד.

עיריית רחובות עוקבת מקרוב אחר המצב, תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשמור על בטחון תושביה, ותעדכן במידת הצורך במדיות השונות.

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן