עיריית קרית גת והתושבים השתתפו במיזם “100 הדקות”

במהלך 100 הדקות העובדים הצטרפו למנכ”לית העירייה וקראו פרקי תהילים והתפללו לשלום החטופים ולשובם
100 ימים מאז פרצה מלחמת “חרבות ברזל”, 100 ימים בהם חווה מדינת ישראל את אחד המשברים הגדולים בהיסטוריה שלה, אסון שיחרט בליבנו לעד. היום, 100 ימים לציון חטיפתם של אחינו ואחיותנו הנתונים בשבי ברצועת עזה בתנאים קשים, בגיהנום עלי אדמות.
עיריית קרית גת, יחד עם כלל הרשויות בארץ, השתתפה במיזם ייחודי ובשעה 11:00 בדיוק פסקו הפעולות השוטפות של העובדים למשך 100 דקות של הזדהות – דקה עבור כל יום בשבי החמאס. את היוזמה הייחודית הוביל מטה משפחות החטופים, אשר קיים עצרות הזדהות במשך 24 השעות האחרונות בכיכר החטופים בתל אביב. ליבינו עם המשפחות ואנו נושאים תפילה לשובם של החטופים במהרה.
מנכ”לית העירייה הגב’ רבקה בוזגלו והעובדים אשר הצטרפו אליה, ניצלו את מאה הדקות כדי לקרוא פרקי תהילים והתפללו לשלום החטופים ולשובם. בסיום היום, שוחחה המנכ”לית עם אמה של עמית אסתר בוסקילה שנחטפה בשבעה באוקטובר. היא חיזקה את ידיה ויחד סיכמו השתיים על פעולות משותפות נוספות לחיזוק הרוח והאמונה הבלתי פוסקת להשבתה של עמית ויתר החטופים.
בין היתר תיערך השבוע הפרשת חלה המונית ומעמד תפילה למען שחרור החטופים בניהם עמית בת אילנה וכן לשלום החיילים.
מי ייתן ונתבשר בבשורות טובות במהרה.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קרית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן