עיריית מודיעין לוקחת את עולם הקריירה באופן אישי

מרכז הצעירים במודיעין מציע מפגשי יעוץ לינקדאין אישיים ממוקדי מטרה

החל מתחילת החודש מרכז הצעירים בעיר יצא בצעד חסר תקדים של ייעוצי לינקדאין אישיים ממוקדי מטרה עבור גילאי 19 עד 35 – במסגרת התכנית יוקדשו מעל ל-100 פגישות ייעוץ אישיות עבור צעירי העיר.

ה”יודא” מרכז צעירים של מודיעין מציע במשך השנה ייעוץ קריירה ומגוון סדנאות והרצאות לצעירים, בינהן: קורס הכנה לפסיכומטרי, בינה מלאכותית, קורס פודקאסט ואפילו קורס נדל”ן. כל זה מעבר למתחמי למידה חופשיים עבור הסטודנטים המתגוררים בעיר.

בעיר מתגוררים 17,797 צעירים בגילאי 19-35, מתוכם כ-4,720 חיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי ואזרחי.

לינקדאין היא רשת חברתית-מקצועית שנועדה בין היתר למצוא את דריסת הרגל הראשונה בהייטק ובתעשייה ובתעשייה בכלל וכיום היא מונה בישראל כ-2.6 מיליון ישראלים ויותר ממיליארד משתמשים בעולם.

היוזמה של הפגישות ייעוץ אישיות ספציפית בלינקדאין באה לאחר קורס הלינקדאין שהיה בעיר בחודש דצמבר 2023 – קורס שהיה “סולד אאוט” עם רשימת המתנה ארוכה. הביקוש לפגישות ייעוץ אלו הגיע מהשטח והמרכז שראה בכך נושא מספיק חשוב, החליט להרים את הכפפה ולצאת בצעד הזה.

את הקורס הלינקדאין אז העביר אבי צדקה הבעלים של “דוקטור לינקדאין”, מחלוצי הלינקדאין בישראל. החל מחודש מרץ 2024 הוא גם מעביר את פגישות הלינקדאין האישיות בעיר בהן ניתן לשאול את כל השאלות לגבי פלטפורמת הלינקדאין, תוך ליווי ובניית פרופיל הלינקדאין המושלם, צעד אחר צעד, במטרה להשיג את הפרופיל שיעבוד בצורה הכי טובה למשתמש, בין אם זה בשביל מציאת האתגר הבא בקריירה, או תחזוק הפרופיל למען יצירת נטוורקינג שימשיך עם המשתמש בעתיד.

מיקום: מרכז הצעירים של מודיעין (רחוב לב העיר 18, מודיעין).

עלות: 50 ש”ח למפגש. שריון שעת הייעוץ מותנה באישור טלפוני מצוות המרכז.

כל פגישה תערך כ-50 דק’ | יש להירשם מראש ולשלוח הודעה בוואצאפ למספר 052-456-4862 לאחר הרישום לתיאום שעה | מספר המקומות מוגבל | קיום המפגשים מותנה במינימום נרשמים | כל הקודם זוכה | ט.ל.ח

 

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מרכז צעירים מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן