עיריית ירושלים חנכה את מתחם הרווחה ושירותי הקהילה במזרח העיר

בשורה לתושבי מזרח העיר

ראש העיר ירושלים משה ליאון חנך בטקס חגיגי את מתחם הרווחה הגדול במזרח העיר – לשכת הרווחה ״מאמוניה״, כ-2,000 מ״ר של שרות לתושבי האזור.

מדובר במבנה הגדול והחדיש מסוגו בעיר, אשר יהווה בית עבור שירותים רבים, ונבנה בשיתוף עם מפעל הפיס וקרנות הביטוח הלאומי.

המבנה מאכלס שתי מחלקות עירוניות לשירותים חברתיים, בהם שירותים לאנשים עם מגבלה ובני משפחותיהם. במקום תתקיים פעילות עניפה לקבוצות, גיל רך ואימהות, ומרכז משפחה המשלב פעילויות קבוצתיות.

בנוסף, יפעל במבנה מרכז אזורי לטיפול ומניעת אלימות במשפחה אשר יספק שירות לנשים וגברים המצויים במעגל האלימות ולילדים העדים לאלימות בין הורים.

המרכז אף מקדם תוכניות פרטניות וקבוצתיות לנשים, לגברים ולילדים עדים לאלימות.

מדובר במבנה מונגש ומרשים בהשקעה תקציבית חסרת תקדים, המרכז תחת קורת גג אחת שירותים חברתיים למען רווחתם של התושבים במזרח העיר. המרכז ממוקם בסמוך לציר הראשי דרך בר-לב ולכניסה המזרחית לעיר.

פתיחת המתחם מהווה אבן דרך נוספת בהקמת ה״סיליקון ואדי״ – קריית הייטק, תעסוקה, פנאי, ומלונאות, הצפוי להוסיף אלפי משרות של תעסוקה איכותית במזרח העיר.

סמוך למתחם שוכן פארק פתחת קדרון שנחנך בראשית השנה הקודמת ובו כ-30 דונם של דשא ומתקני ספורט מתקדמים לרווחת הציבור.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

״חנוכת המרכז לשירותים לתושב, היא בשורה חשובה המשקפת את המשך העשייה הרחבה והמשמעותית של עיריית ירושלים, לרווחת תושביה בכלל, ובכללם תושבי מזרח ירושלים.

המהלכים לפיתוח מואץ במזרח ירושלים – בתשתיות, במערכת החינוך ובמבני ציבור, באים לידי ביטוי גם בתחום הרווחה. מאחורי מהלכים אלו שהם חסרי תקדים בהיקפם ובעלותם, עומד עקרון בסיסי וערכי: חובתנו כעירייה לדאוג לרמת שירותים שווה לכלל תושבי העיר.

בשנים האחרונות אנו משקיעים מיליארדים במזרח העיר, והתוצאות של ההשקעה האדירה הזאת נראות בשטח יותר ויותר – ממש כפי שהמרכז הזה מהווה. כל מבנה ציבור שאנחנו חונכים כאן, כל מוסד חדש היוצא לדרך במזרח העיר, מביא איתו גם מסר משמעותי: מסר של העצמה קהילתית, של חיים משותפים, ושל שיוויון הזדמנויות.״

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רפאל בן חקון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן