עיריית יבנה קיימה אירוע לציון 100 ימים להמצאות החטופים והנעדרים בעזה

בסיום הטקס שוחררו 100 בלונים צהובים כמחווה סמלית לכל יום בו עדיין יושבים תושבי מדינת ישראל בשבי החמאס.

עיריית יבנה עצרה הבוקר את שגרת העבודה וערכה טקס שהוקדש לציון 100 הימים בהם אזרחי ישראל החטופים והנעדרים נמצאים בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס בעזה.

את הטקס פתח ראש העיר רועי גבאי שציין כי גם היום נמצאים בעזה 136 גברים, נשים, ילדים ותינוקות, אשר נחטפו בידי בני עוולה באותו שבת שחורה של ה-7 באוקטובר. ראש העיר הדגיש את החובה של כל אחד ואחת מתושבי מדינת ישראל להמשיך ולדרוש את שובם לאלתר בשלום של כל החטופים והנעדרים לביתם ולחיק משפחותיהם.

בטקס השתתפו רמוס אלוני, תושב העיר, ובתו שרון קוניו שנחטפה לעזה ב-7 באוקטובר עם בעלה דוד ושתי בנותיהם, יולי ואמה. שרון והבנות שוחררו לאחר למעלה מ-50 ימים אך דוד קוניו נשאר בעזה.

שרון אמרה: “מה שאנחנו השבים חוזרים ואומרים הוא שלא היה לנו מושג על כל המאמצים שנעשיים בכדי לשחרר אותנו, ואני מוקירה תודה לכל אזרחי ישראל שנלחמו, זאת הסיבה שאני והבנות שלי כאן היום!
לצד כאב עמוק על בעלי שנמצא בעזה עדיין כבר כמעט כפול מהזמן שלנו שם, מי יודע באיזה תנאים, אני והבנות השתחררנו לפני חודש וחצי והנפש עדיין לא קרובה לשיקום. הילדות צריכות את אבא שלהן כמו שעוד 135 משפחות נוספות צריכות את האהובים שלהם.

תודה לכל העיר הנפלאה הזו שמחבקת אותנו בחזרה כאן, תמיד דיברנו, אני ודוד, שאני רוצה לחזור ליבנה, לא תיארנו לעצמנו שזה יהיה בנסיבות כל כך קשות. אני יכולה להעיד גם בשמי וגם בשם משפחתי שבתקופה בה היינו בשבי, על כמה העיר הקיפה אותם, העירייה, התושבים, אנשים שכלל לא הכירו אותנו אימצו אותנו לחיקם כמו משפחה. תודה לכל מי שחיזק את המשפחה שלי ותודה שאתם ממשיכים במאבק שלנו ולא משאירים אותנו משפחות החטופים, לעמוד לבד. בבקשה תמשיכו להפעיל את הלחץ הזה, 136 ארונות זה לא תמונת ניצחון”.

רמוס אלוני אמר: ״תודה שאתם כאן תמיד לחזק אותנו ולהילחם על החזרת החטופים שנותרו בשבי.
אני שמעתי בבוקר ה-7 באוקטובר איך הולכים להרוג את המשפחה שלי, ואנחנו לא יכולים לעשות כלום. זה חוסר אונים מוחלט, אי אפשר לדמיין את זה. בהודעה האחרונה שרון נפרדה מאיתנו, מאז במשך 50 יום לא שמענו מהם. בכל התקופה הזאת אנחנו קיבלנו מעיריית יבנה ומאזרחי העיר תמיכה מדהימה בכל היבט,
החל מאנשים שהביאו לנו אוכל חם, אנשים ברחוב מחבקים ומחזקים אותנו וגם שחזרו הבנות קיבלנו תמיכה יוצאת מן הכלל בכל נושא, משירותי הרווחה, התמיכה, השירות הפסיכולוגי. אני מודה מעומק הלב על התמיכה האדירה. אני חושב שזה נס שהילדות והבנות שלי חזרו וללא לחץ האזרחים בכלל לא בטוח שהדברים הללו היו קורים”.

יו”ר ועד העובדים, ציון בן לולו נשא תפילה לשלום הפצועים והחטופים אליו הצטרפו כל הנוכחים בהתרגשות רבה.

בסיום הטקס שוחררו 100 בלונים צהובים כמחווה סמלית לכל יום בו עדיין יושבים תושבי מדינת ישראל בשבי החמאס.

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן