עיריית יבנה ערכה מפגש הוקרה למתנדבי הבטחון, החירום וההצלה

מפגש מגבש ומרגש נערך ביום שלישי השבוע בהשתתפות כלל גורמי הביטחון, החירום וההצלה ביבנה
צילום: עמרם כהן

במפגש מגבש ומרגש שנערך ביום שלישי השבוע בהשתתפות כלל גורמי הביטחון, החירום וההצלה ביבנה. אמר ראש העיר רועי גבאי כי “זוהי הזדמנות להודות לכל אחת ואחד מהמתנדבות והמתנדבים בתחומי הביטחון, החירום וההצלה שהתגייסו מיד עם פתיחת המלחמה להגן על העיר ותושביה”

במפגש שנערך באולם בית כנסת ‘עזרא הסופר’ השתתפו מתנדבי מגן דוד אדום, כבאות והצלה, משמר העיר, חיילי “בני המקום” של פיקוד העורף, כיתת הכוננות המשטרתית, הפיקוח והשיטור העירוני, אגף הביטחון, המוקד העירוני, סיירת תיקונים, ארגון ידידים ועוד.

צילום: עמרם כהן
צילום: עמרם כהן

ערב הגיבוש נועד להודות למתנדבים על פעילותם, סביב השעון, מאז פרצה המלחמה. על ארגון הערב עמלו באגף הבטחון והחירום בראשותו של ציון דויד והפיקוח העירוני בניהולו של אפרים אספה. הערב נערך במעמד ראש העיר, רועי גבאי, מ”מ ראש העיר, משה חזות וראשי העירייה.

צילום: עמרם כהן
צילום: עמרם כהן
צילום: עמרם כהן
צילום: עמרם כהן

ראש העיר הודה למתנדבים בחום על שירותם והתגייסותם ואמר כי “אנו מלאי הערכה ותודה לכם מתנדבי העיר, בכל התחומים, שהתייצבתם מיד, ללא שאלות וללא תנאים, בכדי להגן ולסייע לקהילה בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים. זוהי ערבות הדדית, אחריות ודאגה שיש בליבם של היבנאים והתברכנו בעיר במאות מתנדבות ומתנדבים מופלאים שמהווים מכפיל כח למערכות העירוניות. התרומה לקהילה והסיוע להבטחת שלומם ובטחונם של תושבינו היא משימה בעלת חשיבות עליונה וכולנו יחד נמשיך לפעול, ללא לאות, להבטחת משימה זו”. ראש העיר הודה גם למנכ״ל חברת יהודה ברמן בע”מ, שי אליצור אשר יחד עם הנהלת החברה ביקשו לתרום ברוח לב להצלחת המפגש כולל ארוחת ערב עשירה למתנדבים.

לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: צילום: עמרם כהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן