עיריית גני תקווה ערוכה לכל תרחיש

פגישה בין מפקדת מחוז דן הנכנסת בפיקוד העורף וראש עיריית גני תקווה, ליזי דלריצ׳ה

במסגרת כניסתה לתפקיד של מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף, אל״ם שני גרשי אברג’יל, התקיימה היום (ה’) פגישת היכרות ועבודה ראשונה בינה לבין רה”ע עיריית גני תקווה, ליזי דלריצ׳ה.

ראש העיר העניקה לאל”ם אברג’יל סקירה מלאה על ההיערכות לחירום של הרשות והציגה גם את חוברת החירום שהוכנה לתושבים עם כלל הנחיות החירום הנדרשות ומיקומי המרחבים המוגנים הפרוסים ברחבי העיר.

מפקדת המחוז שיבחה את היערכות המועצה לחירום ושיתפה בתובנות ובמסקנות להתמודדות עם האתגרים הקיימים בגזרה ושיבחה את העשייה הפורה במועצה המקומית.

מפקדת מחוז דן, אלוף-משנה שני גרשי אברג’יל:

“לגני תקווה יש חלק בלתי נפרד ממוכנות המרחב במחוז דן האזרחי לחירום, שיתוף הפעולה עם המועצה המקומית חשוב מאוד להצלחתנו. נמשיך להתאמן ולהיערך על מנת להפגין חוסן ואיתנות בעתות חירום.”

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה:

“העירייה ערוכה לכל תרחיש וערוכה בצוותים מתוגברים בכלל האגפים, למתן מענה בחירום לתושבי העיר. אנו נמצאים בקשר רציף וישיר עם פיקוד העורף ונפעל כדי ליידע את התושבים בכל התפתחות. אני קוראת לתושבים להסתייע בחוברת החירום העירונית ולראות מהו המרחב המוגן הסמוך לביתם, גם אם יש להם ממ”ד בבית. הכרת המרחב המוגן הסמוך לביתכם היא קריטית ומצילת חיים. המוקד העירוני זמין לשירותכם בכל עת. נעבור את זה ביחד.”

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן