עיריית אור יהודה מכריזה על הקמת פורום ניקיון עירוני חדש

תושבי אור יהודה, הנהגת העיר ונציגי קהילה התאחדו למען קידום ושיפור הניקיון במרחב הציבורי

עיריית אור יהודה ממשיכה במאמצים לשמירה על הניקיון ואיכות הסביבה ומכריזה על הקמת פורום ניקיון עירוני-קהילתי חדש. הפורום, שמורכב מנציגי העירייה, פעילים קהילתיים ותושבי השכונות, נועד לטפל בסוגיית הלכלוך במרחב הציבורי ולהוביל שינוי תפיסה בקרב התושבים.

מתוצאות הסקר שנערך במסגרת קול קורא לניקיון במרחב הציבורי עלה  ששיפור הניקיון תלוי רבות גם בשינוי התנהגות של התושבים. לצורך כך, הוחלט על הקמת הפורום, שידון ויבנה תוכנית פעולה מערכתית לצמצום התופעה.

במסגרת הפורום, ייבחנו דרכים שונות ליצירת מרחב ציבורי נקי ומזמין, החל משינוי מדיניות ועד לפעולות אכיפה ומודעות. בין הדרכים שהוצעו: תפעול בזמן אמת של מפגעים, הגברת האכיפה והתקנת מצלמות במקומות מועדים לפורענות, חיזוק הקשר בין התושבים להנהגת העיר וקיום קמפיין חינוכי להעלאת המודעות והאקטיביות בקרב התושבים לשמירה על הסביבה.

הפורום ייפגש אחת לרבעון וידון בשיפור שיתופי הפעולה בנושא הניקיון במרחב הציבורי. המפגש הראשון נערך בבניין העירייה החדש ברחוב יוני נתניהו, בו השתתפו 15 תושבים שמגיעים מהשכונות השונות יחד עם נציגי אגפי העירייה. בראש המפגש עמד גיל ממון, מנכ”ל העירייה, והשתתפו בו גם נציגים ממחלקות השירות, הדוברות, השיטור העירוני ומשאבי קהילה.

עיריית אור יהודה מזמינה את התושבים לקחת חלק בפורום ולהיות שותפים לשינוי המיוחל. את הפורום מובילה מחלקת משאבי קהילה באגף שח”ק בראשות לבנת רמון, כשאת הפורום מרכז עו”ס עידן אשנר.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת:

“אנו מבינים כי רק בעזרת עבודה משותפת עם התושבים נוכל לשפר את המצב הקיים. סביבה נקייה ונעימה תשפר את תחושת שביעות הרצון של התושבים ותעודד אותם לשמור על סביבתם. הקמת הפורום היא צעד משמעותי בדרך להשגת מטרה זו. יחד נבנה קהילה אכפתית ומודעת יותר לניקיון ואיכות הסביבה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן