עיריית אופקים מודה לפורשות ולפורשים

בטקס מרגש הודה ראש העיר והנהלת העירייה ל-22 עובדות ועובדים שפרשו לגמלאות; לפורשות ולפורשים הוענקו תעודות הוקרה ושי צנוע כאות הוקרה על עבודתם החשובה

השבוע קיימה עיריית אופקים טקס הוקרה ופרידה מ-22 עובדות ועובדים מאגפים שונים בעירייה אשר פרשו לגמלאות.

הטקס נערך במעמד ראש העיר, איציק דנינו, מנכ”ל הרשות, יורם נחמן, מנהלת האגף למשאבי אנוש, שולה דהאן, יו”ר ועד העובדים, דורון אלמליח, מנהלי אגפים והעובדות והעובדים הפורשים: סיסו אברהם, שפורקר מרדכי, נחמני ליאורה, ישי שושנה, עזרן חנה, דיעי שלמה, בוקובזה סימה, קיקוס אילנה, יהושע צמח, בניסטי זוליאט, ביטון אילנה, מויאל שרלי, אברגל חנה, שיטרית יחיאל, ביטון מוניק, שמואל מירי, פסח מרים, קורם גילה, אלמליח מאיר, אוקראינסקי אירנה,  יהודה מדלן ואביתן בתיה.

לאחר הברכות והאיחולים של ראש העיר והמשתתפים הוענקו לפורשות ולפורשים תעודת הוקרה אישית ושי לכל משתתף.

ראש העיר, איציק דנינו:

“אני רוצה להודות לכם, פורשות ופורשים יקרים, על עשרות שנים של עשייה ציבורית, חיבור לקהילה, הענקת הטוב לתושבות ותושבי העיר וסיוע לתקומת העיר. העיר אופקים היא עיר של אנשים בזכות האנשים שעושים אותה. אנשים בדיוק כמוכם, שמלאים בחום, אהבה ותחושת שליחות. אני רוצה לאחל לכם המשך דרך צלחה, מלאה בבריאות והגשמה עצמית. הגיע הזמן לעשות למען ביתכם. תודה לכם על פועלכם”.

מנהלת אגף משאבי אנוש, שולה דהאן:

“עיריית אופקים מודה ל-22 העובדים שפרשו לגמלאות ומוקירים להם על כל שנות העבודה המסורה למען תושבי וילדי אופקים כל אחד ואחת ביצע את תפקידו על הצד בטוב ביותר ועל כך אנו מוקירים ומודים להם”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן