עיריית אופקים במהלך ראשון מסוגו עם פתיחת שנת הלימודים

האמנה הינה ראשונה מסוגה בארץ ותסייע באתגר הארצי בגיוס תומכות חינוך לגני הילדים; במסגרת האמנה יתוגמלו תומכות החינוך בהתאם לעמידה בתנאים

עיריית אופקים באמצעות מינהל החינוך ומחלקת משאבי אנוש עמלו יחד על ניסוח אמנה שתטיב עם תנאי העסקתן של תומכות החינוך בתמורה לשיתוף הפעולה שלהן והתגייסותן לניהול פעילות תקינה בגני הילדים העירוניים. 

בבסיס האמנה נמצא הרצון המשותף של כלל הגורמים להיטיב עם ילדי הגנים ולהעניק להם את הטיפול המסור המגיע להם. כל זאת תוך שמירה על זכויותיהן של תומכות החינוך והגדלת קשת ההטבות הניתנות להן מתוך הערכה לעבודתן הקשה והמסורה. 

תשתית היסוד של אמנה זו היא ההסדר החוקי שנבנה במסגרת הרפורמה כאשר עיריית אופקים מבקשת להגדיל ולעשות למען זכויות תומכות החינוך בתמורה לשיתוף הפעולה שלהן. חשוב לציין כי עיריית אופקים לא תכפה על תומכות הלמידה שיתוף פעולה ומדובר בהפגנת רצון טוב בלבד. הרשות לא תכפה על עובדותיה שום הטבה ספציפית ולא תגרע מהטבותיהן המקוריות. 

מתוך עיקרי האמנה:  בהירות בדרכי התקשורת בין ההורים, תומכות הלמידה ומינהל החינוך. השקעה נוספת בדרכי הדיווח כך שהמענה לכל בקשה יהיה אפקטיבי יותר. 

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן