עיריית אופקים אירחה את לוחמי חטיבת המילואים אלכסנדרוני

במסגרת יום העמקה בטיפול בפצועים, חללים ובני משפחותיהם עיריית אופקים אירחה כ-30 קצינות, קצינים, חיילים וחיילות מחטיבת המילואים ‘אלכסנדרוני’ של גולני

עיריית אופקים אירחה אתמול (שלישי) כ-30 קצינות, קצינים, חיילים וחיילות מחטיבת המילואים ‘אלכסנדרוני’ של גולני ליום עיון והעמקה בטיפול בפצועים, חללים ובני משפחותיהם.

לוחמי חטיבת אלכסנדרוני (מילואים של גולני) נלחמו בקו ההגנה על גזרת הצפון מאז השבעה באוקטובר. בחודשיים האחרונים, הם מצויים בפעילות בדרום הארץ, בפרוזדור נצרים וממלאים משימות בנחישות ויעילות. 

כלל המשתתפים הינם גורמים העוסקים בנושא הנפגעים ובמסגרת עבודתם הרגישה לקחו חלק ביום עיון מקצועי בתחומם. 

הלוחמים ביקשו להודות לראש העיר, איציק דנינו ולרשות על הנכונות לסייע, התרומה לחטיבה ועל האירוח החם. סמח”ט אלכסנדרוני, סא”ל אביה בן אלחנן, העניק לראש העיר תעודת הוקרה והודה לו על שיתוף הפעולה והסיוע לפעילות החשובה שהם מבצעים. 

ראש העיר, איציק דנינו: “שמחנו לארח את לוחמי חטיבת אלכסנדרוני (מילואים של גולני) במסגרת יום העמקה מקצועי של החטיבה. הכוחות הפועלים בשטח מהווים את המגן של עם ישראל ואתם ראויים לכל תודה שנוכל להעניק. בכל דבר שתצטרכו, עיריית אופקים תמשיך לעמוד לצדכם, לסייע ככל הניתן ולהעניק לכם את הגיבוי לו אתם זקוקים. אופקים היא בית חם והבית שלנו פתוח בפניכם תמיד”.

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן