עירוני הפועל לוד גיבשה סגל חזק לעונה הקרובה

השחקן איתי לוי מצטרף לשורות הפועל לוד בוגרים

כפי שדיווחנו בשבועות האחרונים, מועדון הכדורסל של הפועל עירוני לוד מחתים ומגבש סגל חזק ושאפתני לקראת עונת המשחקים הבאה. הסגל של המאמן אופיר פלצמן ממשיך להתגבש לקראת עונת 23/24. להלן ההחתמות הטריות, שהיו בימים האחרונים ממש: איתי לוי, בן 20, גובה 1.93, משחק במספר עמדות במגרש: שחקן פנים וחצי פינה. איתי שיחק במחלקת הנוער של מועדון הכדורסל עוצמה מודיעין ובהמשך שיחק בקבוצת הבוגרים של בית”ר ירושלים בליגה א’. עכשיו הוא מצטרף לסגל של המאמן אופיר פלצמן לעונת 23/24. איתי, בהצלחה וברוך הבא!

שחקן נוסף שהצטרף לקבוצת הבוגרים שלנו: עוז בן דרור בן ה-17 שגדל כאן במחלקת הנוער שלנו והיה בעונה שעברה חלק חשוב בהצלחת קבוצת הנוער של המועדון, שסיימה במקום השני בליגה. עוז מתנשא לגובה 1.77 ומשחק בעמדות הרכז והקלע.

מהנהלת הקבוצה נמסר כי היא שמחה לשלב שחקני בית שגדלו במחלקות הנוער והיום משתלבים בקבוצה הבוגרת של המועדון, הוכחה לתהליך הטוב שהמועדון עושה. נאחל המון הצלחה לכל סגל הקבוצה ומנהליה בעונה הקרובה!

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן