עירוני הפועל לוד בכדורסל נערכת לעונה החדשה בשיא הכוח!

ממשיכים לחזק את סגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה. מועדון הכדורסל הפועל עירוני לוד ממשיך להיערך בכל הכוח

ממשיכים לחזק את סגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה. מועדון הכדורסל הפועל עירוני לוד ממשיך להיערך בכל הכוח, לקראת עונת הכדורסל 23/24, שתיפתח בקרוב. לאחר שהתבשרנו על החתמת המאמן אופיר פלצמן למאמן קבוצת הבוגרים לעונה הקרובה, מגיעות חדשות טובות גם בכל הקשור לחיזוק סגל הקבוצה

השבוע בישרה הנהלת המועדון על החתמת הרכז המוכשר שי זלץ לעונה הקרובה. שי, בן 29, גובה 1.90, משחק בעמדת הרכז. הוא שיחק בשנים האחרונות בליגה א’ בקבוצת נוף הגליל, איתה עלה ליגה. בשנה שעברה שיחק שי בליגה הארצית במחוז צפון, והעמיד שורה סטטיסטית נאה ביותר. שיהיה בהצלחה לשי. ברוך הבא ללוד! 

החתמתו של שי מגיעה לאחר שורה של החתמות, שמחזקות את הקבוצה ונותנות סיבה לאופטימיות לקראת פתיחה העונה הבאה. הסגל של המאמן אופיר פלצמן מתחיל לקבל צורה לקראת עונת 23/24. החתמות של שחקנים מצוינים, עם ניסיון רב בליגה, כאשר המטרה היא חד משמעית – חזרה לליגה הארצית, כבר השנה! 

לאחרונה התבשרנו על החתמתו של השחקן מיכאל בדלוב. מיכאל, בן 35, משחק בעמדת הפורוורד, מגיע מקבוצת נען. למיכאל יש 8 עליות ליגה ב-9 שנים, בהחלט נתון מדהים בפני עצמו.

השחקן הצעיר אביתר כהן בן ה-20 ממשיך לעונה נוספת. אביתר, גארד, 1.85, בוגר קבוצת הנוער שלנו, עלה בעונה שעברה לבוגרים והעונה ממשיך לעונה נוספת בסגל של המאמן אופיר פלצמן.

החתמה נוספת בקבוצת הבוגרים: עידן גורן, בן 23, גובה 1.83, משחק בעמדות 1/2. בשנים האחרונות שיחק עידן במכבים רעות, שמשחקת בליגה הארצית, ובעוצמה מודיעין, בליגה א’. בעונה האחרונה הוא כיכב במדי מודיעין, שסיימה במקום השלישי והייתה במרחק משחק אחד מעליית ליגה. שתי החתמות חשובות נוספות הראויות לציון: הראל אלקובי ואביב קושמקוב. הרכז המעולה הראל אלקובי, בן 28, גובה 1.83, שיחק בהצלחה בשנתיים האחרונות בנען בליגה א’, לפני כן, היה מהמובילים באליצור רמת גן, ובשנת 2019, בעונת הקורונה, שיחק הראל במדי לוד בארצית. הגארד/פורוורד, אביב קושמקוב, בן 27, גובה 1.92. ב-4 השנים האחרונות שיחק אביב בקבוצת נחל שורק מהליגה הארצית, והיה מהשחקנים המובילים של הקבוצה.

עוד לפני כן, חתם עידו לופו בקבוצה. עידו, בן 22, גובה 1.93, משחק בעמדות 4/5. הוא גדל במועדון עוצמה מודיעין ועבר שם בכל קבוצות הגיל במחלקה. עידו היה שותף להישג הגדול של עלייה לליגת העל לנוער, כחריג גיל בקבוצת הנוער. בחמש השנים האחרונות, הוא שיחק בקבוצת הבוגרים של מודיעין והיה שותף לעליית ליגה אחת לליגה הארצית.

גם דניאל טימקוב מצטרף לסגל. דניאל, בן 32, גובה 1.95, משחק בעמדה 5. ב-3 השנים האחרונות שיחק בעוצמה מודיעין והיה שותף לעלייה מליגה א’ לליגה הארצית. בנוסף, שיחק דניאל גם בבית”ר ירושלים ובהפועל יפו מליגה א’.

אחרון חביב, אלכס צ׳רנוביץ שהצטרף גם הוא לקבוצת הבוגרים של המועדון. אלכס, בן 30 משחק בעמדת הגארד, גובה  1.90, והוא החתמה חדשה-ישנה במועדון. ב-5 השנים האחרונות שיחק אלכס בבאר שבע בליגה הלאומית. בעבר הוא שיחק עם עירוני לוד, במשך שתי עונות בארצית. לפני שהגיע לבאר שבע, שיחק אלכס במשך  עונה וחצי במכבי אשדוד בארצית, ועכשיו הוא חוזר ללוד! בנוסף להיותו שחקן בקבוצת הבוגרים, אלכס מאמן במחלקת הנוער של המועדון ומנהל את בית הספר לכדורסל. הוא יאמן בעונה הקרובה את קבוצת הקטסל ואת קבוצת ילדים א’.

נאחל בהצלחה למועדון, למאמן ולכל סגל הקבוצה: ויוה לוד, בחזרה לליגה הארצית!

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן