עיכוב בשדה התעופה ביוון, הישראלים בלחץ

הישראלים רוצים כבר להגיע הבייתה. בצל הלחימה ולאור ביטולי הטיסות, מדווחים ישראלים השוהים כעת בשדה התעופה באתונה, יוון על עיכובים נוספים.

הישראלים רוצים כבר להגיע הבייתה. בצל הלחימה ולאור ביטולי הטיסות, מדווחים ישראלים השוהים כעת בשדה התעופה באתונה, יוון על עיכובים נוספים בטיסות.

מעל לשעה מחכים מאות ישראלים לרישום הצ’ק אין, אולם עדיין אין מענה.

הטיסה שאמורה הייתה להמריא מאתונה לישראל בחצות, הוקדמה תחילה לשעה 20:00 בערב וכעת לשעה 18:00. כאמור, רבים ממתינים רק לעלייה למטוס ולהגעה לארץ.

“יש נוסעים שמחכים זמן רב כאן ולא יודעים איך לחזור הבייתה, משום שחברת התעופה דוחה ומשנה את המועד פעם אחר פעם” מספרת לחדשות אפס שמונה, עורכת הדין לורה מישוק, מומחית לדיני משפחה, שטסה מעבר לים בענייני עבודה.

“בתקופה כזו, קשה מאוד לצאת מהמדינה, ועדיף לא לצאת ממנה”, אמרה, “העיכוב בלתי נסבל, אנשים מאבדים סבלנות והציפייה לשוב לישראל גדולה עבור כולנו”.

בין הישראלים השוהים ביוון, נמצא גם דוד אסרף, עובד מגן דוד אדום, תושב אילת שמנסה להוריד את מפלס החרדה והלחץ בקרב הישראלים.

לחדשות אפס שמונה אומר אסרף: “מאות ישראלים תקועים כאן מאז היומיים האחרונים, המתח בשיאו. כל מקום שאתה פוגש ישראלים הם חרדים שהטיסה שלהם תבוטל, בנוסף לזה יצאה אזהרה מצב על נסיון לפגוע בישראלים ביוון ואני מוצא את עצמי עסוק במתן חוסן נפשי לאורחים ולנופשים הישראלים. ברור שיש מתח ברחובות ולא פעם אני מוצא את עצמי סורק את הרחוב ואנשים מסביב”.

אסרף, שמועד הטיסה שלו מחר, הוסיף: “יצאתי לחופשה אחרי שנה כשארבעה מילדיי לוחמים בחזית. זו פעם ראשונה שאני בחו”ל בזמן מלחמה, את החופשה הזמנו מזמן, לא ידענו שכך ניקלע למשבר מלחמתי כמעט עולמי. כרגע הכל מתוח כאן, בתקווה לימים טובים יותר”.

 

◼️ לקבוצת תיירות בארץ ובעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת תעופה וטיסות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן