עיכוב בחנוכת מוסדות החינוך ברחובות הצעירה – נציגי הועד: “סומכים על זהר בלום שיעשה כל מאמץ שבית הספר ייפתח במועד שהובטח, האחד בספטמבר”

תינוק|111

במהלך השבוע נפגש מחזיק תיק החינוך, זהר בלום עם נציגי ועד שכונת רחובות הצעירה – שרון בן שושן, יולנדה בובליל ואופיר מכניאן – כאשר על הפרק מוסדות החינוך שאמורים להקים בשכונה בשנת תשע”ח, דהיינו ב1 בספטמבר השנה.

%d7%96%d7%95%d7%94%d7%a8-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%9d
הנושא העיקרי עליו דנו בפגישה, הוא בית הספר שבנייתו החלה לפני מספר חודשים והחשש הכבד כי על אף שהעבודות באתר מתבצעות בית הספר לא ייפתח במועד שהובטח, קרי 1.9.17. בלום עידכן כי הקבלן עובד במרץ ומתקדם בבניה, אך ייתכן ויהיה עיכוב בשל שתי בעיות עיקריות: האחת – חשיפת כמות גדולה של פסולת בנין מתחת לפני השטח והשניה מיקומו של חדר החשמל באתר, בשטח המוחזק על ידי פולש כאשר האחריות לפינויו או פיצויו הינה של המדינה.

כך או כך, הבטיח בלום כי גם אם יהיה עיכוב בפתיחה, מדובר במספר חודשים ולא מעבר לכך. בית הספר יכלול 24 כיתות לימוד רגילות (4 כיתות בכל שכבה) ושלוש כיתות נוספות לחינוך מיוחד, מגרש ספורט מקורה, חניה ל-30 רכבים, שטח המיועד להעלאת והורדת תלמידים ומפרצי חניה “נשק וסע”. לבית הספר יינתן שם חדש והוא יעבור מיתוג
רחובות הצעירה אורך
חברי הועד ציינו כי בפגישה עלתה סוגיית בית הספר הדרים אשר יעבור בשלמותו לבית הספר החדש וזאת מאחר והתקן לבניית בית ספר בשכונה הניתן על ידי משרד החינוך, יינתן בתנאי וישנם מעל ל-800 בתי אב בה. משרד החינוך סירב לאשר בית ספר בתחילה ולכן זהו הפתרון העקיף שנמצא.

בתוך כך יצוין כי ישנה כוונה לפתוח בשנת הלימודים הבאה שני גני ילדים נוספים בשכונה. על פי התכנון, הגנים צפויים לקום בשטח הריק שמול בית הספר. בנוסף, הועלה חוסר שביעות הרצון ממצב הניקיון במתחם הגנים בחינוך הדתי. בלום הבטיח כי ביום ראשון הוא יגיע ויבדוק את האזורים המלוכלכים בכדי לדאוג לטיפול תמידי מצד העירייה. כמו כן, תחל בניית בית הכנסת והמתנ”ס בחודשים הבאים.

נציגי הועד שנכחו בפגישה ציינו כי “לא קיבלנו את הבשורות שקיווינו לקבל בכל הקשור למועד פתיחת בית הספר החדש בשכונה, אולם זהר בלום הבטיח לעשות ככל שביכולתו על מנת ששערי בית הספר ייפתחו במועד שהובטח – 1.9.2017. נכון להיום ולצערו, אין לו תשובה חד משמעית שכך יהיה. אנו יודעים וסומכים על זהר בלום שיעשה כל מאמץ כי כך אכן יהיה”. בתוך כך הבהירו נציגי הועד כי למרות שמרבית השכונה, מרחוב חזון איש ועד רחוב שמשון צור, שייך למשרד הבינוי והשיכון, אין בכוונתם להרפות וימשיכו לקדם ולדחוף את הפרויקטים השונים בשכונתנו ובראשם בית הספר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן