עידן יגודה מתמודד לראשות עיריית נס ציונה

לדברי יגודה, ״בוחרים עידן חדש לנס ציונה למען שגשוגה ופיתוחה של העיר בעשורים הקרובים״

מתמודד נוסף לראשות העיר נס ציונה בבחירות המוניציפליות הקרובות שייערכו ב-31.10.

עידן יגודה הודיע על התמודדותו בבחירות הקרובות לראשות העיר נס ציונה, ראש בראש אל מול ראש העיר המכהן. יגודה (52), נשוי ואב לשלושה, בן למשפחת חלוצים ובוני הארץ שהתיישבו בנס ציונה ובראשון לציון, בעל תואר B.A ביחסים בינלאומיים, שירת במשך שנים ארוכות לצידו של יצחק (בוז׳י) הרצוג, נשיא המדינה, במגוון תפקידי ניהול וביצוע.

יגודה הוא יזם חברתי ועסקי, בעל שנות ניסיון רבות בניהול והובלת פרויקטים מורכבים בגופים פרטיים וציבוריים, בתקציבים משמעותיים. הוא מנהל קשרי ממשל בארגוני הסברה בינלאומיים, בדגש על קהילות ישראליות בחו”ל, כיהן במגוון תפקידי ניהול בחברת ״אגד״ ומומחה לתחבורה. הוא משמש כחבר דירקטוריון החברה למוסדות חינוך ותרבות בנס ציונה מאז 2018 ושימש יו”ר עמותת הידידים של כפר הילדים והנוער נווה יהודה בעיר, בהתנדבות מלאה.

עידן יגודה: ״נס ציונה עבורי היא הרבה יותר מעוד מקום מגורים. אני מחובר אל העיר בכל נימי נפשי ובקשרי משפחה ענפים, כבן לאחת מהמשפחות השורשיות והוותיקות בעיר. ילדיי נולדו בעיר ולמענם ולמען כל תושבי נס ציונה, אני שואף להנהיג אותה ולהפוך אותה לעיר מובילה ומשגשגת. לאחר שעשיתי מסע מאתגר בעומק החברה הישראלית, אני גאה לרתום את כל יכולותיי וקשריי למען נס ציונה. לנס ציונה עבר מפואר והווה מלא אתגרים, בהם עלינו לטפל בתשומת לב מיוחדת. אדאג לטפח בעיר מערכת חינוך חזקה ויעילה, לבנות דיור בר השגה עבור הזוגות הצעירים, אדאג לצחצח ולנקות את העיר, תוך פיתוח סביבתי משמעותי, אדאג לשיפור וייעול התחבורה הציבורית ודרכי הגישה לנס ציונה, אעצים את העסקים הקטנים, ואדאג להעמקת הקשר הבלתי אמצעי עם התושבים ולשיפור המענה האישי הניתן לכל אחת ואחד מכם, כשותפים האמיתיים לעיצוב עתידה של נס ציונה. אני מתחייב להיות נגיש וקשוב ומבטיח לפעול בכל כוחי, במחויבות, באחריות ובשקיפות, יחד עם הנבחרת המעולה שלצידי, למען עתיד מבטיח לנס ציונה שלנו!״.

◼️ לקבוצת החדשות בנס ציונה לחצו כאן

צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן