עזרא אגרוקר מלוד – מתנדב מצטיין של אקים ישראל לשנת 2024

עזרא משמש חבר הנהלה וגזבר זה 6 שנים יוזם פועל ומבצע פעילויות רבות

באסיפה הכללית של אקים ישראל שהתקיימה בשבוע שעבר, הוכרז עזרא אגרוקר מלוד כמתנדב מצטיין של אקים ישראל.

לקראת ישיבה זו קיבל עזרא הודעה חתומה על-ידי מנכ”לית אקים ישראל – סיגל פרץ יהלומי, ויו”ר אקים ישראל – הרב ד”ר בני לאו, על קבלת אות מתנדב מצטיין:

“אנו נרגשים לבשר לך על בחירתך למתנדב מצטיין של אקים ישראל לשנת 2024” כך נכתב בהודעה, “וועדת ההנהלה של אקים ישראל אשר בחרה בך למתנדב מצטיין, התרשמה מאד מתרומתך ופעילותך רבת השנים למען אנשים עם מוגבלות שכלית בסניף לוד – שוהם ובישיבתה מיום 19/5/24 החליטה לבחור בך למתנדב מצטיין של אקים ישראל לשנת 2024”

בטקס חגיגי מרשים ומרגש בהשתתפות הרב לאו, חברי וועד העמותה, נציגי סניפי אקים מרחבי הארץ, חברים מאקים לוד שוהם ואורחים נוספים, הוענק לעזרא אות המתנדב המצטיין של אקי”ם ישראל לשנת 2024.

עזרא הגיב בהתרגשות ומבוכה באמרו- “אני אך מייצג ושותף לחבריי בסניף לוד שוהם בעשייה אינטנסיבית למען בני אדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית. – האדם כבן אדם הוא העיקר, לא מוצא עדתי, לא מוצא דתי ולא שום מגבלה – האדם כבן אדם הוא העיקר”

עזרא משמש חבר הנהלה וגזבר זה 6 שנים יוזם פועל ומבצע פעילויות רבות, בין היתר חבילות למשפחות נזקקות בראש השנה, הרמדאן ופסח, רכישת ציוד למשפחות אקים נזקקות, ציוד בית ספר לילדי אקים, ערבי כיף, קייטנה לתלמידים, קייצת לבוגרים, חבר בקהילה נגישה ועוד.

יו”ר אקים וחברי הנהלת אקים לוד שוהם:

“עזרא ניחן בתכונות רבות של סובלנות וסבלנות, אמפתיה ודאגה לאחר. הוא משמש דוגמא אישית חיה לכך שאפשר להצליח בכל, אפשר לחלום ולהגשים הכל. בזכות אישיותו הכובשת, נעשו חיבורים ושיתופי פעולה בלתי רגילים ומבורכים בעיר לוד. אנו סבורים כי, מר עזרא אגרוקר, ראוי לתואר זה, משום עשייתו הבלתי נלאית למען בעלי צרכים מיוחדים, יהודים וערבים גם יחד, וכל זאת ללא לאות ובמסירות אין קץ.”

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן