עו״סים מהלב: רמלה מציינת את יום העו”ס הבינלאומי

העובדים הסוציאליים מייצגים, מתווכים ומטפלים באנשים הזקוקים לעזרה כדי לחזק אותם ולסייע להם להתמודד עם הקשיים שלהם

לרגל היום הבינלאומי לעובדים הסוציאליים המתקיים מידי שנה בתאריך 19.3 עורכת עיריית רמלה קמפיין עירוני מתוך הוקרה לעובדים הסוציאליים של אגף הרווחה.

עבודת אגף הרווחה והשירותים החברתיים ובתוכם עבודה סוציאלית היא מקצוע העוסק בבעיות חברתיות ובסיוע בהתמודדות איתן למשפחות, יחידים וקהילות.

מטרת העבודה הסוציאלית היא לשפר את תפקודם האישי והחברתי של הפרט, המשפחה והקהילה בדרך של טיפול, שיקום, ייעוץ והדרכה. העבודה הסוציאלית מתבססת על ערכים חברתיים שלפיהם חברה חזקה צריכה לעזור לחלשים.

העובדים הסוציאליים מייצגים, מתווכים ומטפלים באנשים הזקוקים לעזרה כדי לחזק אותם ולסייע להם להתמודד עם הקשיים שלהם. אגף הרווחה של עיריית רמלה מעניק שירותים חברתיים לכלל שכבות האוכלוסייה, לאוכלוסייה נזקקת וכן גם לאוכלוסיות חזקות הנזקקות לשירותים בתחום צרכים מיוחדים, זקנה, זוגיות ועוד.

בעיריית רמלה בחרו באמצעות קמפיין מיוחד בשלטי חוצות ובמדיה הדיגיטלית לשים זרקור על עבודתם המיוחדת ולהביא את סיפורם של עובדי אגף הרווחה.

אייל קהלני מנהל אגף הרווחה והשירותים החברתיים:

“העובדים הסוציאליים באגף הרווחה נדרשים מדי יום להתמודד עם סוגיות מורכבות ואתגרים לא פשוטים. העבודה הסוציאלית היא בעלת מטען כבד ואחריות אישית רבה. שגרת העבודה עמוסה ולעתים קשה ביותר, אבל בכוח האמונה , המסירות והמקצועיות, פועלים העובדים הסוציאליים למען החוסן החברתי של הפרט המשפחה והעיר כולה”.

ראש העיר מיכאל וידל בירך את העובדים הסוציאליים ואמר:

“אין די ביום אחד כדי להוקיר את עבודתכם המאומצת והאמיצה בכל יום ויום, ואת תרומתכם המשמעותית לשמירה והגנה על המאזן החברתי בארץ ובמדינה, ולשיפור חייהם של אזרחים רבים. פעמים רבות מהווה עבודתכם לשון המאזניים בעתידם של אנשים, בין חיים בסיכון לבין היחלצות ממעגל האלימות, בין איבוד הדרך לבין יציאה לחיים חדשים, בין רעב  לשובע, בין ייאוש לסיכוי, בין חיים ומוות. ביום הבינלאומי אני גאה להעלות על נס את עבודתכם האיכותית, מסירותכם ומחויבותכם לתושבים הנזקקים לשירותיכם, בכל השנה אך בעיקר בתקופה זו, ולומר לכם תודה בשמי ובשם כל תושבי העיר רמלה”.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן