עוז נאמי מאור יהודה משתתף ב-2 תערוכות גדולות בתל אביב

עוז נאמי, יליד אור יהודה בן 36 ונכה צה”ל, משתתף לאחרונה בשתי תערוכות גדולות בתל אביב: הראשונה היא תערוכת IMPERIAL HOTEL WONDERLAND 3 והשנייה היא תערוכת צבע טרי בשיתוף עם החלל – בית לאמנים ישראלים.

עוז נאמי, יליד אור יהודה בן 36 ונכה צה”ל, משתתף לאחרונה בשתי תערוכות גדולות בתל אביב:

הראשונה היא תערוכת IMPERIAL HOTEL WONDERLAND 3 שזוהי תערוכת פופ חדשה של האוצרת יערה זקס במהדורה שלישית אחרונה והשנייה היא תערוכת צבע טרי בשיתוף עם החלל – בית לאמנים ישראלים.

נאמי הוא אמן ישראלי העוסק באומנות מעץ. ביצירותיו הוא משלב את כישוריו האומנותיים יחד עם השכלתו ויוצר סדרה של יצירות בסגנון PIXEL ART במהדורה מיוחדת ומקורית. תחילה הוא למד ועבד כמהנדס חשמל בהתמחות של עיבוד תמונה והתעניין מאוד בהיסטוריה של התמונות הדיגיטליות והאופן בו הן מוצגות לצופה, מה שתרם בהמשך להתפתחותו כאמן.

עוד מראשית ילדותו היה ניתן להבחין בתשוקתו העזה לאומנות. הוא גדל בבית שעסק רבות באומנות, יצירה והגשמה עצמית, ביחד עם הוריו ואחיו הגדולים יצרו במגוון דרכים וטכניקות עבודות מופלאות. חייו של אביו השפיעו עליו מאוד ועל יצירותיו הן בתשוקה ליצירה והן בתוצר הסופי. לאחר שאביו נפטר נשאר חלל גדול בחייו ויחד עם זאת הגיע הרצון וההשראה ליצור ולעסוק באומנות כפי שנהגו לעשות יחדיו.

״יצירה היא דרך חיים” (חיים זה שמו של אביו ז”ל) זהו המשפט המנחה אותו כאשר ניגש ליצירה. דרך האומנות הוא מקבל פרופורציה לחיים והבנה שהחיים חזקים מהכל ואנחנו חייבים להמשיך לצד הכאב. היצירות משלבות הנכחה של יוצרים בולטים בתולדות האומנות, כגון מונה ליזה, פרידה קאלו, ואן גוך ומאידך דמויות מיתולוגיות כמו סופר מריו, מיקי מאוס ועוד.

כל יצירה מורכבת ממאות עד אלפי פיקסלים בגדלים שונים ומגוון צבעים אשר ביחד מרכיבים יצירה ברמת גימור מושלמת ומדויקת. כמו כן, מושקעת מחשבה רבה על האופן בו מוצגות היצירות לקהל הרחב בדרך מעניינת ושונה.

לשם כך הוא יוצר הזדהות מלאה עם הדימוי, לומד אותה, מתחפש אליה ויוצר סרטון תהליך שלם שמוסיף עוד מימד ליצירה ולצופה בה. אחת היצירות הבולטות ביותר הינה הדימוי העצמי שלו שמספר את סיפור חייו.

הדמות לובשת חליפה מחויטת עם עניבה בשל מקצועו כמהנדס חשמל מסודר ורציני. השפם והאף האדום אשר מסמלים את ההומור שביצירה ואהבתו להתחפש ולהשתטות. כמובן שאת רוב תשומת הלב מושכות העיניים המהפנטות, המורכבות ממאות פיקסלים קטנטנים. מאפיין העיניים תופס מקום משמעותי בחייו בגלל היותו כמעט עיוור מלידה בעין שמאל.

עין שמאל בצבע שחור ולבן המסמלת חושך ודיכאון לעומת עין ימין הצבעוניות המסמלת שמחה ואושר, בדומה לחיים עצמם שישנם תקופות שמחות ותקופות עצובות וכואבות שפוגשות אותנו לאורך החיים.

דרך העיניים האמן בוחר להעביר את המסר שהעיוורון האמיתי של חיינו הוא לא המום בעין שמאל שנולד איתו, אלא העיוורון של העולם המודרני שבו אנו כבר לא יודעים להבחין בין המציאות לבין העולם הווירטואלי (המפוקסל) “שתופס” את רוב תשומת הלב שלנו וגורם לנו פחות לחוות ופחות להרגיש.

אומנות זוהי הדרך הטובה ביותר לתת לנו פרספקטיבה נכונה יותר על החיים ולמלא אותנו באנרגיה מחודשת, מחשבה בריאה ויכולת להעביר רגש אינסופי בשניות בודדות.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן