“עוזרים לעבור שינוי משמעותי”: תכירו את התוכנית החדשה לקידום יזמות חברתית בב”ש

אירוע חשיפה של ‘המנוף’, תכנית להעצמת ולקידום יזמות חברתית וטיפוח מעורבות אזרחית בקרב צעירי ב”ש, נערך לאחרונה במתחם אלכסנדר בשכונה ד’ בעיר. 

אירוע חשיפה של ‘המנוף’, תכנית להעצמת ולקידום יזמות חברתית וטיפוח מעורבות אזרחית בקרב צעירי ב”ש, נערך לאחרונה במתחם אלכסנדר בשכונה ד’ בעיר.

עשרות צעירות וצעירים, חלקם יזמים חברתיים מובילים, הגיעו לערב החשיפה במטרה ללמוד על מגוון ההזדמנויות שמציעה התכנית ועל מנת לשתף מניסיונם האישי. התכנית אשר מיועדת לצעירים מקומיים בגילאי 30-21, מציעה סדרת מפגשים מקצועיים והכשרות במגוון נושאים כגון: יזמות, ניהול פרויקטים, הפקת אירועים וגיבוש קהילות. כמו כן, יקבלו משתתפי התכנית ליווי אישי של מומחים בתחום ובסיום התכנית יוכלו להגיש הצעות לפרויקטים חברתיים קהילתיים ואף לזכות במענקי סיוע למימושם.

“המנוף” היא פלטפורמה לצמיחה, לחיבור ולקידום יזמות חברתית בבאר שבע. באמצעות המפגשים שייערכו במהלך השנה, ייחשפו הצעירים למגוון רחב של כלים מעשיים, ילמדו כיצד לפתח פרויקטים משלב החלום ועד לשלב המציאות ויזכו לחוות את כוחו של שיתוף פעולה קהילתי.

התוכנית החדשה הנה תוצר שיתוף פעולה של מחלקת הצעירים בחברת ‘כיוונים’ ועמותת תנועה ישראלית.

מנהלת תחום מעורבות חברתית ומתחם אלכסנדר, אסתר לוי: “אנחנו כאן כדי לספק לצעירים את הבמה להתנסות, ללמוד ולהתפתח, תוך גילוי באר שבע מנקודת מבט חדשה. המטרה שלנו היא לעזור להם לעבור שינוי משמעותי ולחבר אותם לעיר בדרך כיפית ומשמעותית, כך שבאר שבע תהפוך לבית אמיתי עבורם. אנו מזמינים את כל הצעירים שחולמים להוביל שינוי בעיר להצטרף אלינו למסע מרתק של יצירתיות, השפעה ועשייה חברתית – יחד נבנה את באר שבע של המחר”.

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ https://chat.whatsapp.com/LDOZJ0lz1zSBhPxFvzdNaF

להרשמה לערב החשיפה השני https://tinyurl.com/Manof2

 

◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית באר שבע

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן