עוזי הכוהן קולע בול: תחזית אסטרולוגית שבועית

התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-13.9.24 ועד ה-19.9.24

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 13/09/24 ועד 19/09/24.

מזל טלה:

השבוע עליכם להתחבר אל האינטואיציה שלכם שאמורה לספק לכם הכוונה והגנה. התעלמות מהאינטואיציה שלכם יכולה להוביל אתכם למצבים ומקומות שבאמת אין לכם חשק להיות שם. הקלף השבועי שלכם מלמד, שהנשמה שלכם רוצה וזקוקה מאוד למעט שלווה ושקט פנימי. העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים עד עתה אחרי עבודה טובה, זוגיות נכספת או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, בתור לרכבת או בסופר. ושוב שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. שבוע מבורך, שנה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:

לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

 

מזל שור:

שבוע טוב להשכנת שלום, הגעה לפשרה ולשלום בית. תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות. בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם. זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. . . התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. הזמנה: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב”ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע בעצמכם על יומכם לחיוב. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:

ההנחה הבסיסית של היהדות היא שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה – ניצוץ אלוהי של הקב”ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

 

מזל תאומים:

קושי להתחבר אל שמחת חיים אמיתית, משיט על רבים מכם מצב רוח שלילי. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת עייפות, בדידות. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר מששת הפחדים שברא אלוהים. (פחד עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה ופחד מוות) אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה. כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים . זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים כעת, מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר, יתכן שקצת יותר אינטימיות והאהבה יחזירו לכם את החיוניות שאבדה… טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד “מה דעתה של היהדות על מידת הכעס”. (חפשו בגוגל). שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:

חז”ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: “רע לאדם להיות לבד.” אבל במקום זה הוא אומר, “לא טוב, היות האדם לבדו”.

 

מזל סרטן:

שבוע מורכב בפתח ויש ירידה באנרגיות ורצון להיות לבד. היכולת לנהל תקציב כלכלי בצורה נבונה חשובה בשבוע זה. תחושת כבדות כמו למשל: עייפות שנובעת ממחשבות מרובות על כסף וביטחון כלכלי מחייבת מנוחה. באופן כללי: קיפאון של תהליך שיוצר דאגה או התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש דורשים תשומת לב. קלף 4 החרבות מעיד על כך שרבים מכם בוחרים במודע שוב ושוב בבחירה הקלה שהיא להרים ידיים ולוותר לעצמכם ושוב, מסיבה כזו או אם עוד לא עליתם על זה שהבחירה באופציה הקלה היא איננה הבחירה הנכונה בעבורכם, אתם נידונים להיקלע שוב ושוב למצבים בהם אתם מוצאים את עצמכם בצד הנמוך של החיים. בעבודה: השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן. בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית והעשרה יחזקו את הנשמה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית:

בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

 

מזל אריה:

שבוע טוב להשכנת שלום, הגעה לפשרה ולשלום בית. תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות. בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם. זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. . . התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. הזמנה: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב”ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע בעצמכם על טיב יומכם.  שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:

ההנחה הבסיסית של היהדות היא שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה – ניצוץ אלוהי של הקב”ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

 

מזל בתולה:

זמן לבנות, ליצור ולהקים דברים חדשים בעיקר בתחום המקצועי. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. באופן כללי: סיעור מוחות שאתם לוקחים בו חלק מוביל לשינוי חיובי  ולהכרה ביכולותיכם להכיל, לבנות וליצור משהו במשותף עם גורמים נוספים. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש”טוב שם טוב משמן טוב”. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. . טיפ לשבוע טוב יותר: יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה “אובד זכותו” – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב”ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם.  יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: “אני לא יכול!” אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: “אני לא יכול”, אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

 

מזל מאזניים:

צורך בלקיחת אחריות מתוך אמונה שיש בכוכחם להניע תהלכים שחשוב לכם לקדם, נושא הקרירה, העבודה והיעוד עומדים כעת בראש מעינייכם. כעת הזמן להתבלט, להיות דומיננטי ולהוביל מהלכים בנחישות קדימה. אנשים רבים מהמעגל הקרוב שלכם (בן זוג, ילדים, אחים ומשפחה) מצפים מכם לנהוג באחריות ובבגרות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם ועל שיקול דעתכם. האופן שבו תבחרו לנהוג יכתיב את היחס אותו תקבלו בתקופה הקרובה הן בבית והן מחוצה לו. הצורך בהגשמה עצמית פועם לכם בחזה. הרשמה לסדנאות של מודעות עצמית והעשרה רוחנית כזו או אחרת יפיגו את צימאונכם הרוחני. בעבודה: התנודות שמתרחשות במקום עבודתכם הם סימן בעבורכם שהגיע הזמן להתבלט ולהוכיח את עצמכם. אסרטיביות ונחישות יסייעו בידכם לבסס את מעמדכם כגורם חיוני דווקא בזמנים של חוסר יציבות. לעצמאים שביניכם: רעיון, פרויקט, עסקה או מכרז שאתם מאוד רוצים לקבל מצריכים מכם להשקיע את כל כובד משקלכם וללחוץ בכל הכוח, המאמץ בסופו של דבר ישתלם. זוגיות: העדר חום ותשוקה הם הסימנים שבולטים כעת מזוגיותכם. תהליכים אלו מצביעים על כך שהשגרה הפכה לבת בית אצלכם ועליכם לעשות מעשה. חשיבה יצירתית וראש פתוח יאפשרו לכם להצית מחדש את הלהבה שדעכה. הזמנה: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב”ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע בעצמכם על יומכם לחיוב. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לעיתים שתיקה שווה זהב. התלמוד מלמד שאדם אינו צריך לדבר בנוכחות חכם גדול ממנו. אל תמהרו להשחיל את פרוטות הנחושת שלכם לשיחה. זכרו! לעיתים יפה שתיקה לחכמים.

 

מזל עקרב:

שיפור ניכר בתחושה האישית, זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיכחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל:  נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים  ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. סיעור מוחות: שאלה למחשבה – בשגרת היומיום שלכם, אתם נוטים לעשות דברים שאתם מאמינים בהם או דברים שאתם מסתפקים בהם? שבוע דבש והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית:

היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

 

מזל קשת:

המון מוטיבציה חיובית מציפה אתכם ברצון להזיז, לשנות, לפעול ולקדם נושאים שחשובים לכם. שבוע עם המון תנועה, עשייה ונסיעות הקשורות בעיקר לכל נושא העבודה והקריירה. לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם להתחבר לאופטימיות מחודשת. בעבודה: הזדמנות לשינוי ולקידום עומדת בפתח וזהו השינוי החיובי לו חיכיתם, לכן נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כמו כן השבוע חשוב מאוד שתשקלו את מילותיכם ותישלטו בתגובותיכם מתוך ידיעה שהחיפזון מן השטן. זוגיות: בן הזוג אינו מאתגר אתכם והשיחות המעטות שאתם מנהלים הן שיחות שטחיות של העברת אינפורמציה על גידול ילדים וניהול הבית, שיחות שאינן תורמות לחיזוק הקשר הזוגי. לצערי, רבים מעדיפים להמשיך בחייהם הנוחים מבלי להיות מאושרים והעיקר שלא לסבול את אי הנוחות הכרוכה בשינוי הרגלים. אין זה סוד ששינוי הרגלים איננו קל אך כגודל הקושי כך גודל השכר. שינוי בסדרי העדיפויות שלכם והצבת הזוגיות במקום הראוי לה יאפשרו לכם להתמודד עם השתיקות המעיקות. לרווקים: זהו שבוע טוב לחשיפה. צאו מהבית הפגינו בולטות הדבר יתרום ויקדם אתכם לעבר הזוגיות המיוחלת. לאלו מכם שהיכרו או נפגשו לא מזמן, יש הזדמנות להפוך מצב זמני לקבוע. עניינים שקשורים במעבר, שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק. טיפ לשבוע טוב יותר: הצחוק יפה לבריאות וטוב לנפש כך קבעו ח”זל. לכן למרות המצב, הקפידו לפעול ממקום של שמחה ומצאו כול דרך על מנת לחייך, לצחוק ולשמוח. הזמנה: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב”ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע בעצמכם על יומכם לחיוב. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:

כדי לתכננן את העתיד, עלינו להבין את העבר ולדעת את ההווה. המונח לדעת, מדבר על ודאות מוחלטת ללא עוררין, ללא ספקות, ללא שאלות. אדם שמתנהל ביודעין, אינו חי את חייו תוך כדי ניסוי ותהייה. במונח לדעת גלומים היכולת לקבל מהיקום את כל מה שאתם צרכים כדי שתוכלו, להשיג ב”ה את כל מה שאתם מאחלים ורוצים לעצמכם.

 

מזל גדי:

זמן טוב להזיז דברים קדימה להעיז, לדחוף ולקדם. התנהגות דומיננטית ואסרטיבית, תעזור לכם להשיג את מבוקשכם הן בתחום המקצועי והן בתחום האישי. נושאים שקשורים באורח חיים בריא כמו למשל תזונה נכונה ופעילות גופנית מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת. בעבודה: אתם נדרשים לקחת קצת יותר אחריות. כעת, יהיה עליכם להיות יותר דומיננטיים ולהשפיע על המהלכים שמתרחשים סביבכם. זה שבוע טוב בעבורכם להזיז מהלכים ולדחוף את עצמכם קדימה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל, נצלו את השבוע הקרוב לתחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים. זוגיות: הגיע העת לשים על השולחן את כל הקלפים! לפתוח הכול! רק בדרך הזו תוכלו סוף, סוף לשים את האצבע על מה שכואב ולדעת מה עושים? איך משקמים? איך יוצקים חיים בקשר העייף ומחזירים תשוקה ועטרה ליושנה? והאם בכלל יש טעם? לכל השאלות החשובות הללו, יש תשובה! וכדי שתהיו זכאים לקבל את התשובה, יהיה עליכם להוריד קצת את האגו הנפוח שלכם שמונע מכם להיפתח לפתרונות חדשים ויצירתיים שעשויים לחולל את המפנה שאותו אתם מחפשים לא רק בחייכם כזוג, אלה גם  באופן יחידני. שבוע טוב , הזמנה: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב”ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע בעצמכם על יומכם לחיוב. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:

שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה”אני מאמין” שלי לאורך הדרך ומניסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו.

 

מזל דלי:

בשבוע זה יש להתנהל בזהירות. חוסר יציבות רגשית וחומרית יוצרים ירידה באנרגיות ופגיעה בדימוי ובערך העצמי. התמודדות עם נפילה רגשית כמו למשל: פיטורין או גירושים או שכול מצרכים עזרה מבחוץ. באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על ליבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה’ תעשו ותצליחו. בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד על “כוחה של החשיבה החיובית” וכיצד ניתן לסגל אותה כעת בתוך חייכם. (חפשו בגוגל) שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:

אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: “אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין…”

 

מזל דגים:

ביקורת עצמית מחמירה, יוצרת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך יוצר דאגה אך כול עכבה לטובה, התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות דורשת את תשומת הלב.. באופו כללי: קלף 4 החרבות מעיד על כך שרבים מכם בוחרים במודע  שוב ושוב בבחירה הקלה שהיא להרים ידיים ולוותר לעצמכם ושוב, מסיבה כזו או אחרת, להחמיץ או לפספס את ההזדמנות לשינוי שאתם כל כך רוצים. עם עוד לא עליתם על זה שהבחירה באופציה הקלה היא איננה הבחירה הנכונה בעבורכם, אתם נידונים להיקלע שוב ושוב למצבים בהם אתם מוצאים את עצמכם בצד הנמוך של החיים ולכן אל תוותרו לעצמכם!! ובחרו בנכון לעשות גם אם הוא לא קל ונעים. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן.  בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית והעשרה יחזקו את הנשמה. סיעור מוחות: שאלה למחשבה – מהי המחמאה הטובה ביותר שקבלתם אי פעם? שבוע טוב ומוצלח ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית:

בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

 

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציוונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

 

◼️ לקבוצת תחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן